طالبی: تعلیق فدراسیون قایقرانی مبنای قانونی ندارد

خطاب به رییس فدراسیون جهاین عنوان شد

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی طی نامه ای در پاسخ به نامه رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی خواستار توضیح در خصوص مبنای قانونی تعلیق قایقرانی ایران از سوی ICF شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ،ناصر طالبی سرپرست دبیری فدراسیون طی نامه ای در پاسخ به نامه خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی، دخالت کمیته اجرایی در انتخابات فدراسیون و تدبیر انضباطی تعلیق قایقرانی ایران را بدون مبنای قانونی دانست و خواستار توضیحات ICF در این خصوص شد. متن نامه ناصر طالبی به شرح ذیل است:

جناب آقای پرورنا

علاقه مندیم تا از شما تقاضا کنیم تا مبنای قانونی که بر اساس آن تصمیم کمیته اجرایی ICF در موضوع ایران گرفته شده است را توضیح دهید. تا آنجایی که ما در اساسنامه ICF بررسی کردیم، هیچ مبنای قانونی پیدا نکردیم که دخالت کمیته اجرایی ICF در انتخابات یا تاریخ کنگره فدراسیون های ملی را توضیح دهد. علاوه بر این بنا بر اساسنامه ICF، بر اساس ماده ۴۲ از فصل ۴، تدبیر انضباطی “تعلیق”، که در بند دوم نامه ICF به آن اشاره شده است، تنها می تواند از طریق هیات رئیسه ICF اجرا شود.
امیدواریم که جنابعالی در نظر داشته باشید که موقعیت فعلی قایقرانی در ایران با تلاش های افراد بسیاری در طول بیش از ۷۰ سال بدست آمده است که آقای دنیامالی تنها یکی از آن افراد است. ما ایمان داریم که چنین تصمیمی تاثیر بدی در آینده قایقرانی در ایران خواهد گذاشت و تمامی مربیان و ورزشکارانی که برای رسیدن به این مرحله در قایقرانی تلاش کرده اند را ناامید خواهد کرد.

ارادتمند شما

ناصر طالبی

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.