طراحان لباس فکری برای لباس بانوان ورزشکار کنند

۱۲ تیرماه ۱۳،

شراره رخام در گفت‌وگوی با هنرآنلاین

یک بازیگر تلویزیون معتقد است؛طراحان لباس کشورمان باید به قوانین کشوری که در آن زندگی و کار میکنند اعتقاد و اعتماد داشته باشند ته به این ترتیب در آینده کاری خود موفق و مطرح بشوند.

شراره رخام بازیگر تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت:افراد بسیار خوب و کار بلدی در حرفه طراحی لباس در کشورمان داریم و سبب افتخار ما هنرمندان است که چنین طراحان خلاق و معتقدی داریم.

وی با اشاره به کلمه معتقدی که به طراحان لباس نسبت داد اظهار داشت:باید بگویم که معتقد از هر جهت و زاویه می تواند معنی داشته باشم،طراحان لباس ما به آئین دینی،اصول و روش زندگی مردم و فرهنگی که در آن زندگی می کنند اعتقاد دارند و همچنین احترام می گذارند.

رخام در ادامه اضافه کرد:من چندین طراح لباس را میشناسم و از نزدیک با روش کار آنها آشنا هستم و قاطع میگویم به حرفه خود علاقه بسیار دارند و معتقد می باشند که باید در این حرفه از تمام ذوق و هوش خود استفاده کنند تا از مد روز جامعه عقب نمانند و همیشه متقاضیان خود را راضی نگه دارند.

عضو فعال تیم فوتسال و والیبال هنرمندان مطرح کرد:امیدوار هستم طراحان خلاق کشورمان فکر اساسی برای لباس های ورزشی کنند و هم برای بانوان ورزش کار و هم آقایون اهل ورزش لباس های طراحی کنند که هم از رنگ های ترکیبی تازه و به روز برخوردار باشند و هم راحت تر به تن بروند و برای تعویض لباس ورزشی دیگر انرژی مضاعف صرف نشود.

بازیگر ” دختران انتظار ” در آخر از سلیقه خود و رنگ های مورد علاقه اش به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت:من همیشه از ست کردن لباس های خودم و همچنین دوستان و اشخاص عادی جامعه لذت برده ام و همواره اعتقاد دارم باید اتو کشیده و ست لباس بپوشیم و باید بگویم شور زندگی در مورد است که مطمئنا یکی از این موارد پوشیدن لباس های شیک است و همه شیک پوش ها را دوست دارند،در شیک پوشی لباس های با رنگ های بژ،طلائی،طوسی،قهوه ای و صورتی را فراموش نکنید.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.