طراحی مدرن در سال تازه با استقبال مردم مواجه شد/ خشنودی طراحان از سلیقه متفاوت مردم

۱۸فروردین۱۳،

یک طراح لباس در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

طراح دوخت و لباس ایرانی ساکن امارات گفت: طراحان با جدی بودن در اوایل سال تازه در کار هایشان، سلیقه متنوع جامعه را به خوبی درک کرده‌اند.

سحر تلقانی در گفت و گو با خبرنگار مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: طراحان جامعه امروز ما با جدی بودن در طراحی لباس ها نشان داده اند که سلیقه جامعه نسبت به آثارهای مدرن پیشرفت خوبی داشته و این امر سبب خرسندی اهالی مد و طراحان جوان شده است.

این طراح دوخت و لباس ادامه داد: سال ها است من ساکن کشور امارات هستم و اینجا هم مانند کشورمان به حجاب ارزش و مقامی والا می دهند و البته گفتنی است همیشه صحبت و به کار گیری از رنگ های شاد در طراحی ما طراحان حرف اول را می زند و تاکنون خوشبختانه مراجعه کنندگان هم با ما نیز هم سلیقه بوده اند.

تلقانی همچنین مطرح کرد: اوایل سال تازه هستیم اما طراحان زودتر از حد تفکر جامعه آثار متنوع و بهاری را راهی بازار کرده اند و این امر سبب خوشحالی من است. استقبال مردم از طرح های مدرن هر روز بیشتر می گردد و خواهان لباس های سنتی هر روز کمتر از دیروز شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه طراحی کارهای من هم در کشورمان گسترده است هم در کشور امارات گفتنی است که این تفکر اشتباه از ترکیب رنگ های تیره در استفاده از کارهای ایرانی در ذهن طراحان خارج از کشور صحیح نیست. در طراحی ما حجاب سبب تنوع بیشتری در آثار می گردد و البته جامعه شاد ما از رنگ های شاد نیز استفاده می کنند.

این طراح دوخت و لباس در آخر تصریح کرد: طراحی لباس های اسلامی از ابتدا، اولویت من در این حرفه بود و از زمان کودکی این فکر با من همراه بوده است. امروز خوشحال هستم که طراح دوخت و لباس های اصیل و فاخر ایرانی شده ام.

انتهای پیام/۶۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.