طرح “باران” بانک اقتصادنوین

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بانک اقتصادنوین به منظور ترغیب و ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی در داد و ستدهای روزانه بانک اقتصادنوین طرح “باران” را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با هدف تشویق و حمایت از پذیرنگان فعال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک اقتصادنوین و در راستای گسترش فرهنگ استفاده از فناوری‌های نوین پرداخت الکترونیک، اقدام به برگزاری طرح باران نموده است تا با اهدای جوایز در قالب قرعه‌کشی ماهانه، از پذیرندگان برتر قدردانی کند.

طرح باران در قالب باشگاه وفاداری نوین ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین تا پایان دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این طرح بانک اقتصادنوین به پذیرندگان پایانه‌های فروش برتر این بانک به قید قرعه ۲ کمک هزینه سفر خارجی برای گروه پارمیس، ۵ کمک هزینه خرید تبلت برای گروه ترنم، ۱۰ کمک هزینه خرید موبایل برای گروه شبنم، ۱۵ کمک هزینه خرید دوربین برای گروه طراوت و ۲۵ کارت هدیه برای گروه باران اهدا می‌کند.

لازم به ذکر است پذیرندگان در صورت کسب حداقل ۳ هزار امتیاز ماهانه در گروه پارمیس قرار خواهند گرفت ضمن اینکه امتیاز مورد نیاز برای قرار گرفتن در گروه ترنم حداقل یک هزار و ۵۰۰ امتیاز، گروه شبنم حداقل ۹۰۰ امتیاز، گروه طراوت حداقل ۳۰۰ امتیاز و گروه باران حداقل ۱۵۰ امتیاز ماهانه می‌باشد.

پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین به شماره ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.