طرح تنیس روی میز و دو و میدانی در مدارس ابتدایی گیلان به اجرا درآمد

ˈعلی فرهنگˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح تنیس روی میز برای دانش آموزان پنجم و دو و میدانی ویژه دانش آموزان ششم ابتدایی همزمان با سال تحصیلی ۹۲- ۹۱ به اجرا درآمد.

وی آموزش این دو رشته ورزشی را از برنامه های درسی دانش آموزان این مقاطع عنوان و اظهار کرد: در این رابطه کتاب ویژه ای با عنوان سلامت و تربیت بدنی در اختیار این دانش آموزان قرار گرفته است.

معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان ادامه داد: طرح ژیمناستیک برای دانش آموزان دوم ابتدایی، شنا و طناورز به ترتیب برای دانش آموزان سوم و چهارم ابتدایی از سال گذشته به اجرا درآمد.

وی خاطر نشان کرد: استعداد یابی دانش آموزان و کمک به قهرمانی از اهداف اجرای طرح های ورزشی در مقاطع ابتدایی از سوی وزارت آموزش و پرورش است.

فرهنگ به فعالیت ۴۰۰ معلم متخصص ورزش در مقاطع ابتدایی استان گیلان اشاره و تصریح کرد: این معلمان ابتدایی آموزش های لازم در رشته های ورزشی یاد شده را فراگرفتند.

وی به تفاهمنامه معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اشاره و اضافه کرد: استعداد یابی، اعزام ها و برگزاری مسابقه های دانش آموزان از موضوعات این تفاهمنامه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش دانش آموزان در واحدهای آموزشی اظهار داشت: ورزش موجب نشاط و شادابی دانش آموزان می شود. ک/۳٫

۷۲۸۶/ ۶۰۳

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.