طرح سیسکو برای تحت پوشش قرار دادن همه ساکنان زمین!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سیسکو طی چندین سال حضور در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان برای اولین بار در سالن نمایشگاه CES 2014 حضور یافت که این مسئله تعجب همه شرکت‌کنندگان را برانگیخت.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این مسئله به آن معنی خواهد بود که سیسکو طی چند سال قبل تولید محصولات الکترونیکی برای کاربران خانگی از جمله دوربین دیجیتالی Flip و سیستم شبکه‌ای Linksys را کنار گذاشته است.
اما "جان چمبرز"( John Chambers) مدیرعامل سیسکو بر این باور است که طرح "اینترنت برای همه‌ چیز"(IoE) در این شرکت رکن اصلی را برعهده دارد و در آینده نزدیک همه ساکنان کره خاکی، کاربران خانگی و متخصصان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
سیسکو در نظر ندارد ابزارهای خود را به صورت مستقیم به کاربران بفروشد، بلکه در برنامه‌ریزی‌های خود به این نتیجه رسیده است تا به صورت گسترده‌تر صنایع را به خود وابسته کند و آن‌ها را کارآمدتر سازد. به عبارت دیگر، این شرکت قصد دارد زیرساخت‌ها را تحت پوشش قرار دهد و با ورود به حوزه ابزارهای موبایلی، طرح "اینترنت برای همه چیز" را گسترش دهد.
 
مدیرعامل سیسکو برای تحقق این هدف قصد دارد روش‌های سنتی را کنار بگذارد. این شرکت پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰ از اجرای طرح "اینترنت برای همه چیز" بیش از ۱۹ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.