طرح فراگیر قرآنی تابستانی «قرآن؛ کتاب زندگی» افتتاح ‌شد

۰۱ تیرماه ۱۳،

طرح فراگیرقرآنی «قرآن، کتاب زندگی» با محوریت سوره حجرات شنبه، اول تیرماه با حضور مدیر رادیو قرآن افتتاح ‌شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، طرح «قرآن؛ کتاب زندگی» با محوریت سوره حجرات طی مراسمی  شنبه اول تیرماه  با آغاز برنامه‌های ویژه این طرح در رادیو قرآن افتتاح شد.
 طرح تابستانی “قرآن کتاب زندگی” با حضور محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن، حجت الاسلام محمد پویا، دبیر این طرح و جمعی از مدیران و عوامل برنامه‌ساز در استودیوی پخش رادیو قرآن همزمان با آغاز اولین برنامه زنده این طرح افتتاح شد.
 
در ابتدای این برنامه استاد احمد ابوالقاسمی با حضور در استودیوی پخش برنامه های رادیو قرآن  آیات آغازین سوره مبارکه حجرات را تلاوت کرد.
 
طرح های فراگیر رادیو قرآن برای اولین‌ بار در سال ۸۹ به جهت تناسب با موضوعات  مربوط به  جامعه با عنوان «قرآن؛ نبض زندگی» و سال   ۹۰ به خاطر موج بیداری اسلامی در منطقه با عنوان «قرآن؛ کتاب بیداری» به اجرا گذاشته شد.
 
 در  سال قبل نیز این طرح با محوریت سوره “انسان” با عنوان “قرآن کتاب زندگی”برگزار شد و  امسال نیز این طرح  در ادامه کاربردی  کردن سبک زندگی اسلامی –قرآنی براساس آموزه های قرآن کریم با  عنوان «قرآن؛ کتاب زندگی»و  با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش دانش مخاطبان در حوزه اخلاق قرآن طراحی شده است.
 
گفتنی است ویژه برنامه های ی طرح فراگیر “قرآن، کتاب زندگی” با محوریت سوره  حجرات  و هدف ورود آموزه های اخلاقی  قرآن  به خانواده ها و سبک زندگی قرآنی با بخش های مختلفی چون بررسی مفاهیم,  مسابقه، بحث کارشناسی، آموزش حفظ و روانخوانی و تجوید  سوره مبارکه حجرات  امروز شنبه اول تیرماه آغازشده  و تا پایان برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قران ادامه خواهد داشت.
 
برنامه “رسم زندگی” ویژه مفاهیم سوره حجرات هرروز صبح و برنامه” کتاب زندگی” ویژه روانخوانی و تجوید و حفظ این سوره هرروز عصر  برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.