طرح مشکلات از شما؛پیگیری آن با ما

۱۹فروردین۱۳،

“پاسخگو بودن مسئولان” از حقوق مسلم شهروندان است. دست اندرکاران اجرایی، قضایی و تقنینی در هر رده ای علاوه بر انجام وظایف شان، مکلفند پاسخگوی مردم باشند.

به منظور تحقق این امر مهم، خبرآنلاین، مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد منعکس می کند و جواب مسئولان را خواستار می گردد. طبعا قضاوت نهایی در باره پاسخهای داده شده و عملکرد مسئولان با شهروندان است.

از مخاطبان خبرآنلاین تقاضا دارد به هنگام درج مشکلات، به نکات زیر توجه کنند:

۱-مشکلاتی را مطرح کنید که سازمان مشخصی برای پیگیری آن وجود داشته باشد.

۲- حتی المقدور مواردی را بنویسید که عمومی تر است و با پیگیری آن مشکل شهروندان دیگری نیز حل می گردد. 

رسالت رسانه پیگیری مطالبات مردم است و تلاش دارد از طریق قدرت رسانه پاسخگویی و تعهد مسئولان را افزایش دهد اما تاکید می گردد که مسئولیت رسانه انعکاس و پیگیری مشکل است و نسبت به حل آن نمی تواند متعهد باشد.

توجه داشته باشید که خبرآنلاین نوشته های حاوی توهین یا اتهام را منتشر و پیگیری نخواهد کرد.

۱۷۱۷
 


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اشکان:

    سلام.کارواشی در خیابان سپاه شمالی روبروی اداره مبارزه با مواد مخدر تهران،نبش کوچه زیبا شبانه روزی در حال فعالیت وایجاد سر وصدا برای همسایگان مجاور می باشد.بارها به۱۳۷و۱۸۸۸گفته ایم اما فایده ای نداره.نکته مهمتر اینکه زمین این کارواش قبلا یک باغ پر از درختان سرسبز بوده که مالک همگی رو شبانه قطع کرده و با ایجاد پوشش،الان درحال استفاده از آن بصورت کارواش وتعویض روغنی هست وشهرداری منطقه۷وبازرسی شهرداری تهران هم به این ملک نظارت نمی کنند تا از طریق کمیسیون ماده هفت،صد وبند۲۰اقدامی کنند.ویدیو فرستاده میشود.ممنون میشیم از پیگیری شما

  2. پیمان:

    سلام شهروندی هستم از اسلامشهر یکی از مشکلات مردم اسللامشهر بوی بسیار بد و تهوع آور که شبها بیشترمیشود میباشد که واقعا غیر فابل تحمل است گویا مربوط به شیرابه های زباله در کهریزک میباشد که خواهشمنمدم پیگیری بفرمایید با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.