طرح ویژه حمایت از تولید ملی این هفته در مجلس اعلام وصول می‌شود

۲ م دیماه ،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی نهایی طرح ویژه حمایت از تولید‌ملی در جلسه عصر روز یکشنبه (۳ دی‌ماه) این کمیسیون گفت: طرح ویژه حمایت از تولید ملی تا پایان هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه مجلس و اعلام وصول خواهد شد.

سید‌محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسی طرح ویژه حمایت از تولید ملی در دستور کار این هفته کمیسیون صنایع و معادن گفت: بررسی این طرح ۳۲ ماده‌ای در جلسه فردا (یکشنبه ۳ دی‌ماه) نهایی و طرح فوق تا پایان هفته تقدیم هئیت رئیسه مجلس و اعلام‌وصول خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: طرح حمایت از تولید ملی در ۵ محور مالیاتی، بانکی، گمرکی، قضایی و بیمه‌ای تهیه و تدوین شده که بخشی از مواد آن جنبه اجرایی و بخش دیگر دارای بار مالی است که راهکارهایی برای تامین منابع مالی آن نیز در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص اظهار نظرهایی مبنی بر رد این طرح در شورای نگهبان براساس بار مالی که بر دولت می‌گذارد، تصریح کرد: با توجه به پیش‌رو بودن بررسی بودجه سنواتی کشور، بار مالی این طرح در بودجه سال ۹۲ پیش‌بینی خواهد شد.

گفتنی است؛ طرح ویژه حمایت از تولید‌ملی در راستای رفع موانع تولید ملی در مدت ۴ ماه بررسی شده که در این راستا، نظر بخش‌های مختلف از جمله مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در این ارتباط اخذ شده است.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.