طرح پاییز در گرمای تابستان رونمایی شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم موسیقی ˝طرح پاییز˝ با خوانندگی امیر شرقی روز قبل در محل بنیاد خیریه فیروزنیا رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، آلبوم موسیقی “طرح پاییز” با خوانندگی امیر شرقی و آهنگسازی سهیل خدابنده، با حضور عوامل این آلبوم و تعدادی از علاقه مندان به موسیقی، در گرمای این روزهای تابستان، در محل بنیاد خیریه فیروزنیا رو نمایی شد.

در این مراسم امیر شرقی خواننده این آلبوم دربارهٔ روند تهیه آلبوم “طرح پاییز” گفت: ترانه های این آلبوم را سهیل خدابنده سروده است. همچنین قطعات این آلبوم پیش از این در قالب یک کنسرت در آسایشگاه کهریزک برگزار شده است.

وی همچنین دربارهٔ چگونگی انتشار یافتن این آلبوم اظهار کرد: آلبوم “طرح پاییز” را موسسه آوای گلچین شرق منتشر و پخش می گردد. اولین تیراژ این آلبوم ۲۰ هزار نسخ و در سراسر کشور است.  

دومین آلبوم امیر شرقی با نام “یاد من باش” نیز در راه است که آهنگسازی آن را محمد فخیمی بر عهده داشته و این آلبوم نیز به زودی وارد بازار موسیقی می گردد.

از نکات جالب در کار امیر شرقی این است که تمام عواید آلبوم و کنسرت های این گروه تا پایان سال در اختیار موسسه خیریه فیروزنیا قرار می گیرد.

در بخش های دیگری از مراسم رونمایی آلبوم ” طرح پاییز”، آهنگساز این آلبوم سهیل خدابنده به بیان توضیحاتی دربارهٔ قطعات آلبوم پرداخت. همچنین مهدی فخیمی آهنگساز آلبوم “یاد من باش” نیز در مراسم روز قبل حضور داشت و دربارهٔ قطعات این آلبوم توضیحاتی را ارائه داد.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.