طرز تهیه‌ پن‌کیک گیاهی

خوردن پن‌کیک بسیار می‌چسبد. همیشه پنکیک در صبحانه تنوع ایجاد می‌کند و اغلب کودکان نیز بسیار کرپ یا پن‌کیک دوست دارند. اما اگر به تازگی گیاهخوار شده باشید ممکن است که از درست کردن پنکیک خودداری کنید. برای همین نیز تصمیم داریم در اینجا برایتان طرز تهیه‌ی پنکیک‌های خوشمزه‌ی گیاهی را شرح دهیم.

می‌دانید که پنکیک‌ها انواع مختلفی دارند که پنکیک‌های گیاهی نیز این چنین است. اما ما در اینجا ساده‌ترین روش درست کردن پنکیک گیاهی را شرح داده ایم.

برای تهیه‌ی این پنکیک خوشمزه مواد زیر لازم است:

یک پیمانه آرد (هر نوع آردی که ترجیح می‌دهید)

یک قاشق غذاخوری شکر

دو قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

۱/۸ قاشق چایخوری نمک

یک پیمانه شیر یا سویا

۲ قاشق غذاخوری روغن گیاهی

حالا طرز تهیه‌ی آن را در زیر بخوانید:

برای شروع تمام مواد لازم را به اندازه‌‌های گفته شده آماده کنید. در یک کاسه مواد خشک را با هم مخلوط کنید که می‌شود این مواد: آرد، شکر، بیکینگ پودر و نمک. پس از اینکه با هم مخلوط شدند حالا شیر یا سویا را اضافه کنید. مخلوط را به خوبی هم بزنید تا کاملاً نرم و یکدست شود.

حالا یک ماهیتابه بر داشته و کف آن را کمی چرب کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید. یک قاشق از مخلوط را درون تابه‌ی داغ بریزید. هنگامی که حباب‌های وسط کیک به وجود آمد یا لبه‌هایش صفت شد و به اصطلاح خودش را گرفت، با دقت آن را برمی‌گردانید.

بقیه‌ی پنکیک‌ها را نیز به این شکل آماده می‌کنید.

نوش جان.

برای اطلاع‌ یافتن از مطالب بعدی، عضو کانال تلگرامی پندار شوید. برای عضویت در تلگرام پندار، لازم است تلگرام خود را روی گوشی به روز کرده باشید . سپس به این آدرس رفته و عضو کانال تلگرام شوید. 

The post طرز تهیه‌ پن‌کیک گیاهی appeared first on پندار.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.