طریقت منفرد در حضور لاریجانی برنامه‌هایش را تشریح کرد

۲۶م اسفند ،

3-997.jpg

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان این‌که مجمع عمومی این فراکسیون امروز برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را با حضور طریقت منفرد مورد بررسی قرار داد، گفت که در این جلسه در مورد چگونگی دستیابی به ساز و کاری برای اهداف اصولگرایان بحث و بررسی انجام شد.

کاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه‌ی بعدازظهر امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، به حضور طریقت منفرد وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این جلسه اشاره و اظهار کرد: در این جلسه وزیر پیشنهادی گزارشی از برنامه‌های خود برای تصدی پست وزارتخانه‌ی بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارایه کرد.

وی هم‌چنین گفت که بعد از ارایه‌ی برنامه‌های طریقت منفرد، اعضای فراکسیون سوالات خود را از وزیر پیشنهادی پرسیدند.

جلالی یادآور شد که در این جلسه از نمایندگان عضو فراکسیون، رای‌گیری در مورد وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام نشد.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، بررسی اتفاقات سال ۹۱ و جمع‌بندی در این رابطه را به عنوان یکی از موارد کاری آخرین جلسعه مجمع عمومی این فراکسیون برشمرد و گفت: در این جلسه مجموعه شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه‌نظرات خود را ارایه کردند.

جلالی با بیان این‌که کشور در شرایط کنونی به لحاظ اقتصادی و سیاسی در شرایط حساسی به سر می‌برد، گفت: یکی از حوادث مهم سال آینده‌ی کشور انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم است که طبیعتا باید با برنامه‌ریزی و انسجام به این موضوع مهم ورود پیدا کرد.

وی با بیان این‌که یکی از موارد مورد تاکید در مجمع عمومی فراکسیون، تصمیم‌گیری به شکل دسته‌جمعی در فرآیند عقلانی بود، گفت: با توجه به تشتت و تفرقه موجود در بین جریان اصولگرایی در این جلسه بر لزوم رسیدن به ساز و کار وحدت تلاش شد؛ به طوری فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت تمام تلاش خود را برای ایجاد وحدت در مجموعه جبهه اصولگرایی در پیش خواهد گرفت.

نماینده مردم شاهرود ادامه داد: هم‌چنین در این جلسه مقرر گردید که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود، تحلیلی از شرایط موجود را با هم‌اندیشی از اصحاب عقل و بزرگان در حوزه های انتخابیه خود کسب کنند و بعد از ایام تعطیلات نوروز، مجموعه گزارشات را در جلسه‌ی مجمع عمومی ارایه کنند تا شورای مرکزی بعد از بررسی این گزارش‌ها به ساز و کاری برای حضور فعال‌تر و پررنگ‌تر در ساحت فعالیت‌های سیاسی بخصوص در ایام انتخابات ریاست جمهوری بپردازد.

جلالی با اشاره به صحبت‌های لاریجانی در جلسه مجمع عمومی فراکسیون گفت: در این جلسه آقای لاریجانی تحلیلی جامع از شرایط امروز اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و داخلی ارایه کردند که این تحلیل بسیار مورد توجه نمایدنگان قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که جبهه اصولگرایی بتواند از لحاظ تحلیلی به یکدیگر نزدیک‌تر شود تا خروجی آن چاره‌اندیشی برای انتخاب مناسب فردی با برنامه باشد که بتواند مسوولیت قوه مجریه را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.