طلاب مشهدی در تجمعی خواستار شدند: هتاکان پیامبر و کشیش آمریکائی اعدام گردند

علما و روحانیون مشهد مقدس با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در مدرسه عالی نواب خواستار اعدام عاملان هتاکی به پیامبر گرامی اسلام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان علما و روحانیون مشهد با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز در مدرسه عالی نواب اهانت به وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام را به شدت محکوم و خواستار اعدام عاملان هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) شدند.

در این مراسم که آیت‌الله واعظ طبسی، آیت الله معصومی و دیگر بزرگان حوزه علمیه مشهد مقدس حضور داشتند معترضین با سر دادن شعارهای”اهانت به اسلام شیوه کافران است، اتحاد انسجام سفارش قرآن است”، “ای دشمن پیامبر مرگت باد مرگت باد”، امت اسلام به خروش آمده، خون محمدی به جوش آمده” “یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا” خواستار متحد شدن مسلمانان در پاسخی محکم به این هتک حرمت شدند.

روحانیون معترض و خشمگین همچنین با شعار “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل” آمریکا و اسرائیل جنایت کار را متهم اصلی این هتک حرمت معرفی کردند.

معترضین در ادامه اعتراض خود با تاکید بر این‌که «هرکس به مقام پیامبر گرامی اسلام هتک حرمت و جسارت نماید باید اعدام شود» خواستار اعدام هتاکان پیامبر گرامی اسلام و به خصوص کارگردان این فیلم و کشیش افراطی آمریکائی شدند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.