طلا: اعلام نتایج شوراها همزمان با اعلام نتایج ریاست جمهوری نخواهد بود

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران اظهار کرد: تا پایان زمان اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه برای ریاست جمهوری فرصت برای انتخابات شوراها نیز وجود دارد.

حسین طلا به ایسنا گفت: از ۸ صبح امروز در ۵۸۳۹ حوزه انتخابیه اخذ رای برای انتخابات شوراها آغاز شده است و ۱۷هزار و ۵۰۰ ناظر در ۱۶ شهرستان و ۳۳ بخش متخصص انتخابات شوراها بر چگونگی فعالیت در حوزه‌های انتخابیه نظارت می‌کند.

وی در خصوص آغاز زمان شمارش آرا انتخابات شوراها گفت: بلافاصله پس از اتمام مهلت قانونی شرکت در انتخابات در حوزه‌های انتخابیه و پس از باز شدن صندوق‌های ریاست جمهوری برای شمارش صندوق‌های شورا نیز باز خواهد شد اما در شهرستان‌های مثل فیروزکوه و دماوند که انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در آن برگزار می‌شود بعد از ریاست جمهوری صندوق‌های میان دوره‌ای مجلس برای شمارش فک پلمب خواهد شد و سپس نوبت به صندوق های انتخابات شوراها خواهد رسید.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران در پایان تاکید کرد: به سبب حجم بیشتر شرکت‌کنندگان نسبت به ریاست جمهوری در شوراها و اولویت اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری نتیجه انتخابات شوراها کمی دیرتر نسبت به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.