طنز/ آیتم‌های مسابقه قوی‌ترین زنان ایران لو رفت!

گروه طنز و کاریکاتور، ابوالفضل اقبالی:شنیده ها و دیده ها حاکی از این است که رسانه ملی در یک اقدام دهشتناک تصمیم به تولید و پخش ورژن زنانه مسابقه «گنده­ترین مردان ایران» که در ایام عید نوروز ملت قهرمان دوست ایران را سرکار می گذاشت، گرفته و قصد دارد مسابقه «قوی­ترین زنان ایران» را نیز کلید بزند. به دلیل اهمیت این اتفاق مبارک برای جامعه زنان کشور، ما نیز تصمیم گرفتیم ابتدا آیتم های این مسابقه را به شما معرفی کنیم:
آیتم شماره ۱

نام آیتم: پرتاب ماکت کودک!
سطح آیتم: جهانی
شرح آیتم: در این قسمت شرکت کنندگان محترم می بایست ماکت در نظر گرفته شده کودک به وزن ۱۵ کلیوگرم را با یک دست به صورت افقی پرتاب کرده و هرکسی که طول بیشتری را پرتاب کند امتیاز بالاتری کسب خواهد کرد.
هدف آیتم: تمرین نفی کلیشه های جنسیتی از جمله عاطفی بودن زنان برای آمادگی انصراف از مادری!
زمان آیتم: زمان ندارد.

آیتم شماره ۲
نام آیتم: ضربِ دست
سطح آیتم: خانوادگی!
شرح آیتم: در این قسمت شرکت کنندگان محترم می بایست برای نشان دادن قدرت دست خود یک سیلی محکم درِ گوش ماکت یک مرد تنومند با گردنی به قطر ۲۷ سانت! بخوابانند تا به وسیله سنسور حساسی که در این ماکت تعبیه شده، ضرب دست آنها اندازه گیری شود.
هدف آیتم: تمرین توانمندسازی زنان در مقابله با خشونت خانگی علیه آنان!
زمان آیتم: بلافاصله!!

آیتم شماره ۳
نام آیتم: خشانت روان!
سطح آیتم: ملی
شرح آیتم: در این قسمت یک سری تصاویر خشن و خفن از اقدامات گروه القاعده و تکفیری ها در سوریه، عراق و… نظیر سربریدن، جگر خوردن! ، قطع دست و پا و… به شرکت کنندگان محترم نمایش داده می شود و از آنان درخواست می شود که احساس خود را در مورد آنها بیان کنند. خشن ترین احساس بالاترین امتیاز را خواهد داشت.
هدف آیتم: آیتم کمکی برای تثبیت اهداف دو آیتم فوق!
زمان آیتم: ۵ دقیقه

آیتم شماره ۴
نام آیتم: کشتن حیوانات موذی
سطح آیتم: خانگی
شرح آیتم: در این قسمت ابتدا شرکت کنندگان محترم در مسابقه را در یک فضای شیشه ای محبوس نموده و سپس کم کم حیوانات موذی را وارد این فضا کرده و رقبا می بایست این موجودات را از پای درآورند. لازم به ذکر است که عدم ترس و صلابت شرکت کنندگان در هنگام مواجهه با این حیوانات و کشتن آنها نیز در کسب امتیاز تاثیر دارد. موجودات موذی در نظر گرفته شده برای این آیتم عبارتند از: ملخ، سوسک، مارمولک، گربه، سگ و اورانگوتان ۱۷ ساله!!!
هدف آیتم: افزایش اعتماد به نفس زنان و تمرین استقلال و عدم وابستگی به مردان!
زمان آیتم: ۲ دقیقه و ۳۸ ثانیه!
داور مسابقه: استاد گرامی سرکار خانم خشینه مردانگیان!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.