طنز/ نقش پارازیت و چای سبز در تعیین جنسیت فرزند!

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – امیر وفایی در روزنامه قانون نوشت:

از وظایف خطیری که بر دوش سردبیران نشریات کشور سنگینی می کند، این است که باید قبل از ارائه مطالب به چاپخانه ریز به ریز جملات را با دقت بخوانند تا مبادا جمله‌ای دربارهٔ عوارض پارازیت نوشته شده و خط قرمزی رد شده باشد. این در حالی است که روز قبل رئیس مرکز تحقیقات سرطان اعلام کرد امروزه ثابت شده اشعه‌های الکترومغناطیسی که با عنوان پارازیت از آنها یاد می‌شود، سرطان‌زا نیستند. با این حساب ما هم دیگر بسیار راحت می‌توانیم دربارهٔ پارازیت بنویسیم و این دستاورد پزشکی را به فال نیک بگیریم. پارازیت اگر هم ضرر داشته باشد عوارضش متوجه کارکنان آن شبکه‌هایی است که رویشان پارازیت انداخته می‌شود. تحقیقات نشان داده که شطرنجی شدن بسیار برای بدن انسان مضر است و به همین سبب اکثر مجریان شبکه‌های من و تو و بی بی سی فارسی به بیماری‌های صعب العلاج مبتلا شده‌اند.

– امواج پارازیت در رفع موهای اضافی و کاهش دادن هزینه آرایشگاه بسیار موثر می باشند. لذا شهروندان محترم می‌توانند در ساعاتی از روز که کسی پشت پنجره ساختمان‌های مجاور نیست، دقایقی روی پشت بام پارازیت بگیرند و اپیلاسیون مجانی را تجربه کنند.

– زندگی در میان این امواج، اکثر تهرانی‌ها را بدون آنکه خودشان بدانند به موج‌سوارانی قهار تبدیل کرده. بارها دیده شده که هموطنان ما در سواحل کشورهای دیگر با هیجان از دریا به سمت خانواده‌شان دویده و فریاد زده‌اند: «من موج سواری بلدم…»

– پارازیت نه تنها سرطان‌زا نیست، بلکه عقیم هم نمی‌کند. بر اساس یک تحقیق علمی مشخص شده حدود ۸۷ درصد زوج‌هایی که بیشتر از سه تا بچه دارند در مناطق پارازیت‌خیز زندگی می‌کنند. در بعضی موارد قرار گرفتن ۲۴ ساعته در معرض پارازیت شدید، حتی به تولد فرزند قبل از ازدواج منجر شده است.

– پرتو درمانی یکی از روش‌های رایج درمان سرطان است و از آنجایی که پارازیت هم نوعی پرتو محسوب می‌شود، ما به صورت مجانی در معرض پیشگیری از انواع سرطان قرار داریم. حتما باید یک خروار پول ازتان بگیرند تا احساس درمان بهتان دست بدهد؟

– متخصصان می‌گویند نیم‌ساعت طناب زدن در هوای آغشته به سرب و پارازیت، تا ۸۰ درصد گرفتگی عروق قلب را برطرف می‌کند.

– پارازیت در افزایش صمیمیت در میان اعضای خانواده نقش اساسی دارد. این پدیده امکان تماشای ماهواره را از بین می‌برد و از آنجایی که تلویزیون خودمان هم چیزی ندارد، اعضای خانواده مجبور می‌شوند همه توجه‌شان را به یکدیگر معطوف کنند. پارازیت همچنین به زودتر خشک شدن لباس‌هایی که روی پشت‌بام پهن می‌شوند هم کمک می‌کند.

– جوانان مناطق پارازیت‌خیز کمتر به دام اعتیاد می‌افتند. آنها بیشتر زمان خود در دوران بحرانی نوجوانی و جوانی را صرف خنثی کردن امواج پارازیت با روش‌های مختلف می‌کنند و عملا وقتی برای معتاد شدن ندارند.

– متخصصان طب سنتی معتقدند مصرف روزی یک لیوان چای سبز توسط مادران باردار در کنار دیشی که هاتبردش به سبب پارازیت کلا تعطیل شده، منجر به تولد فرزند دختر می‌شود. (اگر پسر می‌خواهید باید پارازیت روی نایل‌ست بیشتر باشد)

– چنانچه از خدمات رایگان پارازیت بی‌بهره میباشید به ۳۰۰۰۰ پیامک بزنید تا منطقه شما هم در حداقل زمان تحت پوشش قرار بگیرد.

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.