طنز/ پیشنهاد‌های فاطمه آلیا برای خرید آمریکا!

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – آیدین سیارسریع در قانون نوشت:

فاطمه آلیا نماینده مجلس محاسبه کرد: با طلای نصف زنان ایران می توانیم بانک های آمریکا را بخریم. ضمن دعوت ملت ایران به حفظ خونسردی و خوردن یک لیوان آب خنک، خواندن مطالب ذیل پیشنهاد می گردد.

پیشنهاد:
۱) بانک های آمریکا را بخریم، بعد آمریکایی ها را تشویق به سپرده گذاری کنیم و خاوری را بگذاریم رئیس بانک تا شعار مرگ بر آمریکا هر چه سریع تر محقق شود.

۲) بانک های آآمریکا را بخریم بعد با پولش آقای احمدی نژاد را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد کنیم تا ابتدا عَدالت در آمریکا گسترده شده، سپس تدریجا نابود شود.

۳) بانک های آمریکا را بخریم بعد تعطیل کنیم تا آمریکا حساب کار دستش بیاید.

۴) بانک های آمریکا را بخریم تا از جوایز ارزنده اش بهره مند شویم: ۵ هزار دستگاه خودروی شورولت – هزاران سکه خزان استکبار (سکه های طلای آمریکا به سبب نبود آزادی، خزان استکبار نام دارد) – کمک هزینه سفر به لاس وگاس و هزاران جایزه نقدی و غیرنقدی، اومانیستی و امپریالیستی دیگر.

دیالوگ
– مژده جون دیروز رفتم طلاهام رو فروختم. دو دلم بانک سالومون برادرز رو بخرم یا گلدمن ساکس! نظر تو چیه؟
– دومی رو بخر. فکر کنم فیلترشکن هم داره.

سوال یک شهروند
شوهرم به تازگی یک کلیه و بخش هیپوتالاموس مغزش را فروخت و من هم طلاهایم را فروختم تا توانستیم یک خانه ۶۰متری بخریم. البته مقداری طلا ذخیره دارم که با آن نمی توان بانک خرید. می خواستم بدانم مزنه هیپوتالاموس دسته دو در آمریکا چند است؟ متشکرم.

بی توجهی به شهروند فوق و ادامه خبر
فاطمه آلیا نماینده مجلس عضو جبهه پایداری در پایان نطق خود گفت: یادتان باشد شما مردان خوش ذوق در مراسم‌های مختلف به زنان و دختران خود طلا هدیه می دهید، ما ایستاده ایم. در همین زمینه یک کارشناس اقتصادی عنوان کرد « :|» و از توضیح بیشتر اجتناب کرد.
یک کارشناس حوزه سلامت نیز گفت: ایستادن بسیار و ایستادگی مداوم سبب می گردد خون به دست بشر نرسد. در پاره ای از اوقات نشستن، دراز کشیدن، همچنین نرمش آرام و سبک به جریان یافتن خون در بدن کمک می کند.
اما یک «لولو» در رابطه با صحبت های نماینده مجلس به خبرنگار ما گفت: آن همه را من بردم! (منظور آن همه طلاست) دیگر آن دوران گذشت که مردان خوش‌ذوق طلا هدیه می دادند، الان مردان خوش‌ذوق مجبورند آثار منجوق‌دوزی خود را به همسرشان هدیه دهند. مردان بی ذوق هم جواهرات بدلی می‌خرند و می گذارند توی کیسه فریزر و می گویند: کادوت رو گذاشتم رو میز. خودت برو بردار! فلذا من به عنوان یک عنصر احمدی نژادی به نمایندگان پیشنهاد می‌کنم در اظهارات خود دقت بیشتری به خرج دهند.

 

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.