طنین فریاد˝مرگ بر آمریکا˝بیش از ۵۰۰۰ دانش‌آموز و فرهنگی در تهران

در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) برگزار شد؛

خبرگزاری پانا: بیش از ۵ هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان تهرانی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) فریاد ˝مرگ بر امریکا˝ سر دادند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بیش از ۵ هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان تهرانی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) تجمع با شکوهی را برگزار کردند.

اهانت ایادی صهیونیسم و امریکای جنایتکار به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) باعث شده است تا تمامی مسلمان جهان خشم خود را در این اقدام موهن نشان دهند.

دانش آموزان و فرهنگیان تهرانی نیز در راستای همدلی و هماهنگی مسلمین جهان در محکومیت اقدام موهن دست نشانده‌های استکبار جهانی و در اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) تجمع بیش از ۵ هزار نفری خود را در میدان فلسطین تهران از ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۴ مهرماه انجام دادند.

این تجمع که نشان دهنده خشم دانش آموزان و فرهنگیان مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران در اهانت به پیامبر خوبی ها برگزار شد با فریاد “مرگ بر امریکا” و “مرگ بر اسرائیل” دانش آموزان و فرهنگیان انجام شد.

این تجمع در ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه ۱۴ مهرماه از میدان فلسطین آغاز و به سمت نماز جمعه تهران ادامه داشت و دانش آموزان و فرهنگیان خود را به صفوف نماز جمعه تهران رساندند.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.