طولانی‌ترین سفره افطاری

جام جم آنلاین: طولانی‌ترین سفره افطاری همزمان با فرارسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ۱۴ مرداد ماه در فرهنگسرای اشراق پهن می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴، رییس فرهنگسرای اشراق گفت: این سفره شامل ۱۴۳۳ لقمه نان، پنیر و سبزی از سوی شرکت کنندگانی که از چهار مرکز خانه فرهنگ صدف، مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه و فرهنگسراهای هنگام و اشراق ثبت‌نام شده‌اند آماده و گسترده می‌شود.

وی افزود: در این برنامه، شهروندان می‌توانند با تهیه انواع غذا و پیش غذا که با مواد اولیه نان، پنیر و سبزی و سایر مغزها مانند گردو و انواع ادویه جات در این مسابقه به رقابت بپردازند البته برای آمادگی شرکت‌کنندگان کارگاه‌های توجیهی در مراکز ثبت‌نام کننده تشکیل و ضمن آن آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان ارایه می‌شود.

حامد سلیمانی اظهارداشت: در روز ۱۴ مرداد، غذاهای آماده شده توسط آقای رنجبر از داوران بین‌المللی داوری می‌شود و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود.

به گفته رییس فرهنگسرای اشراق، کارگاه توجیهی در تاریخ ۹ مرداد در خانه فرهنگ صدف، ۱۰ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه، ۱۱ مرداد در فرهنگسرای هنگام و ۱۲ مرداد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.