ظرافت نگاه و دقت نظر در ساخت “کلاه پهلوی” موج می زند

“کلاه پهلوی” با روایتی صادقانه از تاریخ با ظرافت نگاه و دقت نظر بسیار دری در زمینه ای به تصویر کشیدن آن برهه ی زمانی بر اساس مستندات موجود ساخته شده است.

سید مهدی تقی نیا؛ بازیگر نقش “داوود خان” در سریال ” کلاه پهلوی” در گفتگو با خبرنگار حوزه  رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: تاریخ معاصر کشور باید به طرق مختلف به مردم نشان داده شود و به تصویر کشیدن این تاریخ به طور حتم یکی از راه های مناسب برای شناساندن آن به مردم است و “کلاه پهلوی” نیز به طور صادقانه آن برهه ی زمانی را به شکلی دراماتیک در قالب تلویزیون گنجانده است.
وی ادامه داد: دری با تجربه ی ساخت “کیف انگلیسی” تبحر لازم را برای “کلاه پهلوی” داشت و در راه ساخت این سریال ۱۰ تا ۱۱ سال به طور دقیق بر روی این اثر وقت گذاشت به همین مستندات تاریخی به نحو احسن در این زمینه در سریال قابل رویت است.
بازیگر نقش “داوود خان” عنوان کرد: “کلاه پهلوی” از یک نوع تصویر برداری خاص و به طور کامل مغایر با سریال های تاریخی دیگر بهره مند است و هم چنین با روایتی نزدیک به تاریخ، اختلاف طبقاتی را نیز به خوبی به تصویر می کشد و مهمترنی مسئله نیز در این سریال ظرافت نگاه و دقت نظر دری در ساخت “کلاه پهلوی” بود.
تقی نیا در مورد نقش ” داوود خان” اظهار داشت: “داوود خان” به عنوان یکی از خان های شهر سامان دارای دانشی کم از اوضاع پیرامون خود است، اما مال و ملک زیادی  دارد و در روند این داستان اتفاقاتی برای این خان رخ می دهد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.