ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی

۲۵خردادماه،

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در سال جاری ۴۰۰ دانشجو در مقطع دکتری جذب می‌کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر درتاج با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری پنج برابر شده است، گفت: هم اکنون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری روزانه آغاز شده است و در هفته آتی برای پردیس دانشگاه مصاحبه جهت پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پردیس دانشگاه علامه، اولین پردیسی است که برای جذب دانشجوی دکتری در داخل تهران طراحی شده است، افزود: در این پردیس بیش از ۶۰ رشته دکتری تدریس می‌شود و تمام رشته‌های علوم انسانی را پوشش می‌دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی، تصریح کرد: در دوره دکتری ۸۰ رشته خواهیم داشت که برای هر کد رشته ظرفیت پذیرش حداقل پنج نفر است، همچنین در حوزه پردیس نیز برای ۶۰ رشته، مانند دکتری روزانه توانایی جذب ۵ نفر برای هر کد رشته را داریم.

وی با اشاره به آغاز کلاس‌ها در پردیس دانشگاهی از اوایل بهمن ماه و در دوره دکتری روزانه از اوایل مهر ماه، گفت: در مقطع دکتری روزانه در ۵۰ رشته، ۲۵۰ نفر دانشجو جذب خواهیم کرد.

درتاج در خصوص ظرفیت نهایی پذیرش دانشجوی دکتری، گفت: در کل برای سال جاری در مقطع دکتری روزانه و پردیس، ۴۰۰ نفر دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. narges:

    من دانشجوی اکادمی علوم تاجیکستان هستم که امتحان جامع و پیش دفاع را گذراندهام آیا می توانم اقدامات لازم را جهت دفاع در پردیس علامه طباطبایی انجام دهم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.