ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس درباره مذاکرات چه گفت؟/ ابراز رضایت نمایندگان از روند مذاکرات

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۸/آذر/ – ۰۹:۴۶ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

خبرگزاری : یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که ظریف درباره کلیات مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان توضیح داد و نمایندگان از روند مذاکرات راضی هستند.

مهرداد بائوج  لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا درباره حضور محمدجواد ظریف در جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار کرد: در این جلسه آقای ظریف درباره کلیات مذاکرات به نمایندگان توضیح داد. 

وی افزود: ظریف در این جلسه درباره جزئیات مذاکرات چیزی نگفت و فقط به کلیات بسنده کرد. 

این نماینده مجلس ادامه داد: در این جلسه نمایندگان تأکید داشتند که اگر امتیازی در مذاکرات داده می‌شود باید امتیازی گرفته شود و اینگونه نشود که توافق جامع صورت گیرد و امتیاز داده باشیم و هیچ امتیازی نگرفته باشیم. 

لاهوتی در پاسخ به این سؤال که آیا نمایندگان انتقادی درباره تمدید مذاکرات نداشتند، گفت: نه، مذاکرات اجبارا تمدید شد و نمایندگان از روند مذاکرات راضی هستند. 

همچنین در همین زمینه،‌ علی مروی، نماینده مردم نیشابور در مجلس در گفت‌وگو با آنا اظهار کرد: در این جلسه از نمایندگان خواسته شد که درباره محتویات جلسه صحبتی به میان نیاید. 

وی همچنین درباره سؤال نمایندگان از وزیر گفت: نمایندگان در جلسه به صورت یادداشت سؤالات خود را مطرح می‌کردند و آقای ظریف نیز پاسخ می‌داد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.