عابدزاده در تمرین تیم پرسپولیس شرکت کرد

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، تمرین روز سه شنبه سرخپوشان با ۲۴ بازیکن آغاز شد که در ادامه با آغاز تمرینات تاکتیکی و بازی فوتبال همراه شد. امیر عابدزاده که زیر نظر مربی دروازه بان ها کار می کرد، از جمع بازیکنان جدا شد.

تمرین امروز (سه شنبه) بازیکنان تیم پرسپولیس تهران، بعد از گرم کردن و دویدن به انجام تمرینات تاکتیکی و دو به دو اختصاص داشت. ‘آقا وسط’ از دیگر برنامه های تمرین بود. در زمان این تمرین شهاب گردان، مسعود داستانی و امیر عابدزاده توسط ‘احمد ناجی’ مربی مصری دروازه بان های تیم پرسپولیس تهران تمرین داده شدند.

سرخپوشان در مرحله اصلی تمرین به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه بازی فوتبال با یک دروازه را در دستور کار داشتند و گردان درون دروازه آنها بود و این بخش تمرین زیر نظر محسن عاشوری و ‘پدرو بارنی’ مربیان تیم انجام شد.

گروه دوم شامل ۹ بازیکن بود که انتقال توپ از خط میانه به خط حمله را طبق طرح ‘مانوئل ژوزه’ و زیر نظر خود او انجام می دادند و داستانی هم باید جلوی ضربات مهاجمان را می گرفت.

گفتنی است، سرخپوشان صبح فردا (چهارشنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با تیم صنعت نفت آبادان را انجام خواهند داد.

‘نیلسون کوره آ جونیور’ دروازه بان برزیلی و گزینه دروازه بانی سرخپوشان، امروز (سه شنبه) در اواخر تمرین سرخپوشان در مجموعه ورزشی درفشی فر حضور پیدا کرد.

نیلسون که تا فصل گذشته در تیم ‘گیمارش’ پرتغال بازی می کرد، برای پیوستن به پرسپولیس، بامداد امروز به تهران آمد تا مذاکراتی را با این باشگاه انجام دهد.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۵۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.