عاشورا پرچم‌دار جنگ نرم در میان دانشگاهیان است

۰۱م آذر ،

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در دانشگاه امیرکبیر

امام جمعه موقت تهران گفت: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز حرکت امام حسین(ع) و واقعه عاشورا در تمامی عرصه‌ها به خصوص در دانشگاه‌ها و میان اساتید و دانشجویان الگو و پرچم‌دار جنگ نرم است.

 گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در سالروز بسیج دانشجویی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد با اشاره به نهضت کربلا اظهار داشت: انقلاب‌های امروز دنیا محدود به ابعاد خاصی‌اند و هیچ کدام فطری و الهی نیستند ولی انقلاب سیدالشهدا ادامه حرکت الهی پیامبر اکرم (ص) است و به نوعی یک احیای فطری بشری است.

وی افزود: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز حرکت امام حسین(ع) و واقعه عاشورا در تمامی عرصه‌ها به خصوص در دانشگاه‌ها و میان اساتید و دانشجویان الگو و پرچم‌دار جنگ نرم است و در ایفای رسالت خاص انقلابی و حماسی که در قشر دانشگاهی به چشم می‌خورد این حماسه الهی هم‌چنان موج آفرینی‌ می‌کند و فتوحات خود را به آن طرف مرزها کشانده.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: حماسه عاشورایی و حسینی در جنگ نرم اساس کاخ‌های ستم ، نفاق و کج روی‌ها را تهدید می‌کند و حتی جسارت آنان به پیامبر اکرم (ص) به طروق مختلف در واقع عکس‌العمل وحشتی است که آن‌ها از بسط و گسترش اسلام از خود نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران در پایان به علل وقوع حماسه عاشورا از سوی امام حسین (ع) اشاره و خاطر نشان کرد: تاسیس حکومت صالح که به عنوان دغدغه آن حضرت مطرح بود و مقابله با فساد، طاغوت، نجات مسلمین ، آزادی و در نهایت آسمانی کردن بندگان زمینی از علل وقوع حماسه حسینی است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.