عاقبت تلخ استقلال در آسیا / نواف شکرالله قلعه نویی را مات کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – استقلال با شکست مقابل الشباب، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش ممتاز؛ استقلال در مسابقه پنجم خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشباب عربستان رفت. شاگردان قلعه‌نویی که در مسابقات دور رفت نتایج خوبی نگرفته بودند، با شکست دادن الجزیره در امارات شانس صعود خود را احیا کردند. استقلال در تهران به همین الشباب با یک گل باخته بود ولی در عربستان می‌توانست شکست دور رفت را جبران کند و با گل آرش برهانی حریف خود را شکست دهد. اما در نهایت این مسابقه با برد تیم عربستانی به پایان رسید.
نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما استقلالی‌ها نیمه دوم را خوب شروع کردند و در همان دقایق اول نیمه دوم دروازه حریف را باز کردند. آرش برهانی زننده این گل بود که در دقیقه ۴۷ دروازه حریف را باز کرد. برهانی ۵ دقیقه بعد از این گل هم می‌توانست برای دومین بار دروازه حریف را باز کند اما توپ او با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
استقلال در حال شکست دادن الشباب در عربستان بود که در دقیقه ۸۰ داور برای تیم عربستانی ضربه پنالتی گرفت. فرناندو منگازو پشت توپ ایستاد و دروازه استقلال را باز کرد. این گل به معنای صعود الشباب و حذف استقلال و تشریفاتی شدن بازی آخر تیم تهرانی بود. استقلالی ها سعی کردند در دقایق پایانی مسابقه به آب و آتش بزنند و دروازه حریف را باز کنند تا شانس صعود را از دست ندهند. به همین دلیل بود که در دقیقه ۹۵ مهدی رحمتی به محوطه جریمه حریف رفت تا شاید بتواند نقش یک مهاجم را ایفا کند و گل بزند، اما توپ برگشتی همین صحنه تبدیل به گل دوم الشباب شد.

در دیگر مسابقه این گروه، الجزیره با نتیجه ۳ – ۲ الریان را شکست داد و ۱۰ امتیازی شد. الجزیره اولین تیمی بود که از این گروه صعود کرد و الشباب هم توانست به عنوان دومین تیم به مرحله بعد برود. حالا مسابقه هفته آخر الجزیره و الشباب تعیین کننده تیم سرگروه است. استقلال هم در هفته آخر و در مسابقه ای تشریفاتی، میزبان الریان است. این مسابقه چهارشنبه ۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.