عباسی : کمیته المپیک نامه ای درباره تعلیق فدراسیون ها ارسال نکرده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت: همه فعالیت فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران مطابق با مقررات و حقوق بین المللی و منشور المپیک است.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمد عباسی که برای شرکت در اجلاس بین المللی  صلح و ورزش iبه روسیه مسافرت نموده است، افزود: هدف از این مسافرت شرکت در اجلاس بین المللی صلح و ورزش است اما چون در این اجلاس مسئولان المپیک نیز حضور دارند فرصت خوبی خواهد بود تا در دیدار با آنها بگویم در ایران اسلامی همه ارکان و تشکل های ورزشی در کنار هم می باشند و علاقه ندارند وارد مسایل حاشیه ای شوند.
وی گفت: البته کمیته بین المللی المپیک در خصوص تعلیق فدراسیون ها iبه  وزارت ورزش نامه ای ارسال نکرده و مسایل اخیر بین برخی فدراسیون ها در داخل با فدراسیون بین المللی آن رشته ورزشی بوده است. آنچه در فدراسیون های ورزشی ایران اتفاق می افتد از جمله انتخابات و اساسنامه ها کاملا قانونی و حقوقی و اراده ما رعایت ابعاد منشور المپیک و رعایت مقررات بین المللی است.
در دیدار با مسئولان کمیته بین المللی المپیک تاکید می کنم امسال که ورزش ایران افتخارآفرینی نموده است نمی خواهیم شیرینی این افتخار آفرینی ها تحت شعاع اینگونه مسایل قرار بگیرد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.