عباسیان در گذشت بهنام را تسلیت گفت

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با ارسال پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند سینما شادروان مسعود بهنام را تسلیت گفت.

به گزارش هنرآنلاین، در متن پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر آمده است: مسعود بهنام بخشی از تاریخ سینمای ایران بود که امروز دیگر در میان ما نیست. خدمات بهنام به سینما و تلاش های او برای ارتقاء این سینما، بویژه، در عرصه بروز رسانی امکانات و بالا بردن فن آوری های سینمایی، نقش و تاثیر بسیاری داشت و به یقین، آثار این خدمات تا سال ها ادامه خواهد یافت.
تلاش های بهنام صدای سینمای ایران را واضح و شفاف به گوش بسیاری رساند و کمک شایانی کرد تا صدای سینمای ایران بهتر شنیده شود.

وظیفه ام می دانم درگذشت یکی از بهترین متخصصان سینما را به خانواده محترم این هنرمند و به تمامی خانواده سینما تسلیت بگویم.
شایان ذکر است مسعود بهنام سال ۱۳۳۴ در شهر کرمانشاه متولد شد. در سال ۱۳۵۴فارغ التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما شد. او کار سینما را از سال ۱۳۶۵ با صدابرداری “شبح کژدم” به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. بهنام متخصص صدا گذاری و صدا برداری در سینمای ایران بود ودرطراحی صدا، صداگذاری و میکس فیلم های بسیاری از آثار درخشان سینمای ایران را برعهده داشت.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.