عباسی:توسعه زیرساخت ها و توجه به ورزش های پایه و پرمدال از اولویت هاست

به گزارش ایرنا، محمد عباسی چهارشنبه شب در دیدار با نمایندگان شهرهای مختلف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس نقشی تعیین کننده در کشور دارد و تعامل بسیار خوبی بین ما و مجلس شورای اسلامی در راه توسعه و گسترش فضاهای ورزشی و فرهنگ ورزش در کنار توجه به امور مهم جوانان وجود دارد.

وی افزود:ورزش یک مقوله بسیار تاثیر گذار در همه دنیا و درکشور ما است و اکنون که بازیهای المپیک در جریان است مردم و به خصوص نمایندگان مجلس با حساسیت زیادی این بازیها را پیگیری و رصد می کنند.

عباسی از آغاز خوب کاروان ورزشی کشورمان دربازیهای المپیک سخن گفت وافزود: کاروانی شایسته ایران اسلامی دربازیهای المپیک حضور یافته که هم در زمینه اخلاق الگوست و هم به جهت تلاشی که جهت اعتلای نام ایران عزیز و خوشحالی مردم از خود به نمایش در می آورند.

وی گفت: بیشترین تعداد نفرات را در طول تاریخ المپیک ها درلندن داریم و با دعای خیر مردم و تلاش مربیان و ورزشکاران در روزهای آینده اخبار بسیار خوبی را از این بازیها خواهیم داشت.

عباسی به توسعه زیر ساخت ها در ورزش کشور به خصوص مناطق محروم اشاره کرد و افزود: اولویت مهم و اولیه وزارت ورزش و جوانان در بخش ورزش ، تکمیل و توسعه فضاهای ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور و استان کرمان است و در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیزگام های موثری با تشکیل ستادی ویژه که در همه استان ها فعال خواهند بود برای ورزش های پرمدال و پایه برداشته ایم .

وی وجود استعدادهای نهفته درکشور را یکی از فاکتورهای مهم ورزش ایران دانست وگفت: از ابتدای تشکیل وزارت ورزش و جوانان بنا را برکشف و پرورش استعدادها گذاشته ایم چرا که براین باوریم اگر بتوانیم استعداهای بالقوه را کشف کنیم و با مدیریت و هدایت کارشناسان امور ورزش آنها را پرورش دهیم در رشته های پایه و پرمدال حرفهای زیادی برای گفتن در ورزش آسیا و جهان خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان نمایندگان مجلس را به واسطه حضور مستمر در بین اقشار مختلف جامعه به عنوان بهترین ناظران و بیان کننده ظرفیت های استانها دانست و گفت: بدون شک نمایندگان مردم بهترین شاهد و ناظر ظرفیت ها و نقاط ضعف و قوت و همچنین اولویت های ورزشی در هر استان هستند و می توانند به عنوان مشاوران خوب وزارت ورزش و جوانان ما را در جهت رسیدن به اهداف مختلف ورزش و امور یاری کنند.

نمایندگان استان کرمان نیز با استقبال از این فرصت به ماموریت عظیم وزارت ورزش و جوانان تاکید کردند و و وزارت ورزش را با ۵۱ فدراسیون ورزشی و ۳۱ اداره کل و بیش از ۱۲ هزار هیات ورزشی یک وزارتخانه پر کار و با ماموریت خطیر دانستند.

وزیر ورزش و جوانان در روزهای آینده نیز با نمایندگانی از سایر استانها دیدار خواهد داشت.

ورزشی**۱۵۹۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۵۶۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.