عباس غفاری مدیر روابط عمومی سنگلج / پیشکسوتان تئاتری به سنگلج باز می‌گردند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

با تقدیر از پیمان شیخی و مهدی وجدانی

صبح امروز در مراسمی با تقدیر از پیمان شیخی و مهدی وجدانی روابط عمومی پیشین تماشاخانه سنگلج، عباس غفاری به عنوان مدیر روابط عمومی این تماشاخانه معرفی شد.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، امروز چهارشنبه  ۷ اسفند ماه مراسم معرفی مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج  برگزار شد. در این برنامه دو مدیر روابط عمومی پیشین تماشاخانه “سنگلج‌”، پیمان شیخی و مهدی وجدانی تقدیر شدند و عباس غفاری که به تازگی به عنوان مدیر روابط عمومی این تماشاخانه انتخاب شده است‌، معرفی شد.

مراسم تقدیر با حضور محمد بهرامی مدیر روابط عمومی خانه تئاتر و مدیر روابط عمومی پیشین مجموعه تئاتر شهر که سال‌ها در این مجموعه فعالیت کرده بود،‌ برگزار شد.

پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج گفت: برای سال آینده در نظر داریم از دوستان پیشکسوت تئاتری دعوت کنیم تا نمایش‌هایی در این تماشاخانه به صحنه بیاورند، خوشبختانه بسیاری از دوستان دعوت ما را پذیرفته‌اند و فعلا مشغول گفت‌وگو هستیم.در نظر داریم با کارگردان‌های خوش فکر و جوان نیز همکاری داشته باشیم تا نمایش‌هایشان را که تلفیقی از نمایش‌های ایرانی‌ و شیوه‌های جدید تئاتری است در تماشاخانه سنگلج اجرا کنند.

رئیس تماشاخانه سنگلج با اشاره به اجرای نمایش”احساس آبی مرگ” در سال جاری در این سالن تئاتری به عنوان نمایشی ایرانی که مضمونی کمدی نداشت، افزود: این تجربه نحله جدیدی را سال آینده در تماشاخانه سنگلج رقم خواهد زد که لزوما قرار نیست نمایش‌های ایرانی مدنظر برای اجرا در تماشاخانه کمدی باشند.

او در ادامه افزود: این تماشاخانه اعتبار و آبروی خیلی خاصی دارد که به دلیل ماندگار بودن این سالن نمایشی است. این آبرو و اعتبار مسئولیت من را بالا می‌برد.

او از اجرای برنامه “شب چراغ” به عنوان برنامه در نظر گرفته شده برای آغاز اجرای عمومی آثار نمایشی سنگلج خبر داد و گفت: این برنامه برگرفته از برنامه آیین افتتاح آثار نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر است. در برنامه “شب چراغ” با حضور چهره‌های پیشکسوت تئاتر چراغی به صورت نمادین در اولین شب اجرای آثار نمایشی روشن می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.