عتبات عالیات خالی از زائران ایرانی

فروردین ۱۴۰۳

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: آخرین گروه زائران ایرانی که ۱۲ تیر ماه جاری به عتبات اعزام شدند، امروز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه به کشور باز می‌گردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: آخرین گروه زائران ایرانی که ۱۲ تیر ماه جاری به عتبات اعزام شدند، امروز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه به کشور باز می‌گردند.

مسعود اخوان گفت: با بازگشت آخرین گروه زائران ایرانی از عتبات عالیات، هیچ زائر ایرانی که در این مدت از طریق سیستم شرکت شمسا به عتبات اعزام شده باشد تا یکم مرداد ماه – ۱۴ رمضان – در عراق وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت یادآور شد: به سبب بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی زائران ایرانی، اعزام زائران به عتبات مدت ۱۸ روز از ۱۳ تا ۳۱ تیر ماه متوقف خواهد بود.

اخوان ادامه داد: با توجه به تعطیلی اخیر، یک هیات ایرانی از شرکت شمسا به عراق اعزام شده اند تا وضعیت اسکان و تغذیه زائران ایرانی عتبات عالیات را مورد بررسی قرار دهند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: مرحله جدید اعزام‌های عتبات پس از پایان تعطیلات ۱۸ روزه از یکم مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۸ مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گفته اخوان این مرحله بدون انجام پیش ثبت نام اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان اعزام در این ایام می‌توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر حج و زیارت نسبت به نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام اعزام‌های مرحله جدید، دور دوم اعزام‌ها از ۲۹ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهر ماه سال ۹۲ ادامه خواهد داشت.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام‌های مرحله دوم مانند اعزام‌های قبل به صورت پیش ثبت نام اینترنتی خواهد بود که زمان آن و چگونگی مراجعه به سامانه، متعاقبا از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. صدیقه خصالی:

    من کد رهگیری رابرای عتبات عالیات گم کرده ام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.