عجیب ترین نامزد ریاست جمهوری جهان!

بینا- تا به حال رئیس جمهوری با بدن و چهره تاتو شده دیده اید؟ ولادیمیر فرانز مردی است با ظاهری عجیب و غیر متعارف، که قصد دارد در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری کشورش، جمهوری چک، نامزد انتخابات شود.
بدن و صورت این مرد ۵۳ ساله آنقدر تاتو شده است که کاملا آبی به نظر می رسد. اما او مصداق کامل این جمله است که “نباید از ظاهر کسی راجع به او قضاوت کرد”، چراکه  ولادیمیر فرانز یکی از برجسته ترین پروفسورهای دانشگاه های جمهوری چک، یک نقاش بسیار زبردست و یک آهنگساز موفق اپراست. او که در حال حاضر به تدریس هنر مشغول است، در جوانی از دانشگاه حقوق فارغ التحصیل شد و مدتی بعد در این رشته دکترا گرفت، ولی هرگز در زمینه حقوق مشغول به کار نشد و به هنر روی آورد. ولادیمیر فرانز در بین جوانان بسیار پرطرفدار است زیرا او بنیانگذار مجموعه ای از جنبش های فرهنگی در جمهوری چک می باشد.

برخلاف آنچه ظاهر این مرد نشان می دهد، دیدگاه های سیاسی او کاملا معتدل و عاری از تندروی و افراط هستند. کارشناسان معتقدند نگرش شفاف و دیدگاه های بدون ابهام آقای فرانز به محبوبیت بیشتر او کمک خواهد کرد.

آقای فرانز می گوید که از نظر او تاتو تنها هنری سنتی و چندصدساله و شیوه ای زیبایی شناختی است که افراد برای بیان احساسات درونی خود از آن استفاده می کنند. او می گوید تاتوهایش کوچکترین ربطی به سحر و جادو ندارند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.