عجیب ترین کلکسیون دنیا + عکس

۰۸خردادماه،

“نیل بریت بنک” نزدیک به دو دهه است که مشغول جمع آوری نایاب ترین آجرها است.او این روزها نزدیک به ۱۰۰۰ آجر در کلکسیون خود دارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، یکی از سرگرمی های جالبی که بسیاری از مردم علاقه بسیار عجیبی به آن نشان می دهند، جمع کردن کلکسیون است. پروانه، پول، سکه و … نمونه هایی از کلکسیون هایی می باشند که مردم جمع آوری می کنند اما آجر واقعا برای کلکسیون داری بسیار عجیب است.

“نیل بریت بنک” نزدیک به دو دهه است مشغول جمع کردن نایاب ترین آجرهاست. اوبرای تکمیل کلکسیون خود تمام این مدت در حال سفر به نقاط مختلف انگلستان بوده است و حال قصد دارد کلکسیون خود را جهانی کند.

و این روزها نزدیک به ۱۰۰۰ آجر در کلکسیون خود دارد که به نقل از خودش هر کدام آن ها داستان های خاصی برای گفتن دارند. این پیرمرد ۷۸ ساله می گوید بعضی از آجرهایش تاریخی می باشند که قدیمی ترین انها مربوط به سال ۱۸۹۲ است.

او برای پیدا کردن این آجرها معمولا به محل هایی که خانه های قدیمی را تخریب می کنند می رود و در میان آجرها به دنبال بهترین آن می گردد تا به کلکسیونش اضافه کند. او میگوید سبب اصلی علاقه اش به آجر شکل آن ها و البته قدمتشان است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.