عدم ابهام در بحث هسته ای ایران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به قانون آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ گونه ابهامی در فعالیت های هسته ای خود ندارد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به تماس تلفنی باقری و اشمیت پیرامون مسائل هسته‌ای ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به قانون آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ گونه ابهامی در راستای فعالیت‌های هسته‌ای خود ندارد از این رو نباید در بحث هسته‌ای عقب نشینی داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا و غرب با اعمال فشارهای جدید و تحریم های غیرمنطقی بدنبال تغییر مسیر ایران در بحث هسته‎ای هستند اما باید بدانند تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران مطابق با چارچوب‌های آژانس حرکت می‌کنند غرب هیچگونه خللی را نمی تواند در رابطه با این موضوع بوجود آورد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس عنوان کرد: ایران همواره در طی مذاکرات خود با گروه ۱+۵ با ادبیات قانون صحبت کرده است و طبق قوانین بین‎المللی حق استفاده ایران از انرژی هسته‎ای به رسمیت شناخته شده است و قطعا ایران برای حفظ این حق از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.