عدم توقف ساخت مسکن مهر پردیس

به گزارش نوساز، مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه تا کنون هیچ افزایش قیمتی در واحدهای مسکن مهر پردیس نداشتیم گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی تاثیر زیادی در بازار مسکن داشته به طوریکه قیمت های واحدهای مسکونی افزایش چندین برابری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از ساخت واحدهای مسکن مهر با قیمت ۳۳۰ هزار تومان بوده است گفت: در حال تشکیل کارگروهی برای ساماندهی و برآورد قیمت های واحدهای مسکن مهر هستیم.

هدایت در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بررسی برای افزایش حداقلی قیمت های مسکن مهر در صورت تثبیت نرخ مصالح ساختمانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که قیمت مصالح ساختمانی کاهش پیدا کند، افزایش قیمتی برای مسکن مهر نخواهیم داشت، افزود: در صورتی که قیمت مصالح ساختمانی تثبیت یا افزایش پیدا کند رشد قیمت حداقلی در مسکن مهر پردیس خواهیم داشت.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در ادامه اظهار داشت: در حال بررسی برآورد قیمت ها و با تشکیل کارگروه متشکل از انبوه سازان و وزیر راه و شهرسازی هستیم.

هدایت با بیان اینکه مردم در حال حاضر شاهد افزایش قیمت در تمامی اجناس و کالا هستند افزود: در بخش مسکن و مصالح ساختمانی این افزایش قیمت وجود دارد بنابراین مردم باید با افزایش حداقلی قیمت های مسکن مهر کنار بیایند.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکن مهر در پردیس متوقف نشده است افزود: با تدابیر صورت گرفته ظرف ۲ و۳ هفته آینده بحث افزایش قیمت مسکن مهر مشخص می شود.


آخرین اخبار
منبع: نوسازنیوز
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.