عدم محدودیت در رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری

عدم محدودیت در رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی گفت: شورای تحول علوم انسانی به دنبال محدود کردن رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری نیست بلکه موضوع بازنگری و تحول در رشته‌ها مطرح است.

سعید قدیمی مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد که دیگر مجوز جدیدی برای اجرای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد روابط عمومی و روزنامه نگاری صادر نمی‌شود، گفت: رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری در حوزه علوم اجتماعی و کمیته رسانه و ارتباطات تعریف می‌شود و این کمیته‌ها جزء کمیته شورای تخصصی تحول علوم انسانی هستند.

به گفته وی از زمانی که بحث تحول علوم انسانی مطرح شده، رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری جزء حوزه علوم انسانی بوده است و شورای تحول علوم انسانی مسئولیت آن را برعهده دارد.

مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی خاطرنشان کرد: شورای تحول علوم انسانی به دنبال محدود کردن رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری نیست بلکه موضوع بازنگری و تحول بنیادی در رشته‌ها به طور جدی مطرح است و گسترش تعداد رشته‌ها و دانشجوها در این حوزه‌ها باید براساس طرح آمایش دنبال شود.

رشته‌ روابط عمومی

 

روزنامه‌نگاری


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.