عده ای مانند دزد سر گردنه عمل کردند و توقع عدم برخورد دارند

۷ م دیماه ،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خطاب به اصلاح طلبان گفت: عده‌ای مانند دزد سرگردنه هرکاری دلشان خواست انجام داده و بعد می گویند، نباید هیچ برخورد و سوالی از ما کرد، این استنباطی فاقد منطق و عقل است.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اظهارات اصلاح طلبان مبنی بر اینکه کسی حق شرط گذاری برای آنان را ندارد، گفت: جامعه همچنان از کسانی که در انتخابات ۸۸ در حق مردم جفا کردند، طلبکار است و تا تغییری در نگرش اصلاح‌طلبان ملاحظه نشود، طبیعی است که رویکرد جامعه نیز نسبت به آنها تغییر نمی‌کند.

شاکری با اشاره به ادعای تقلب اصلاح طلبان در انتخابات سال ۸۸ بیان کرد: انتخاباتی توسط یک نظام حقوقی برگزار شد که اصلاح طلبان بدون ارائه هیچ سند قانونی به ان اتهام وارد کردند و به دنبال این دروغ‌پردازی‌ها به خیابان اردوکشی کردند و ۸ ماه مملکت را در حال تعلیق درآورند.

وی افزود: اینکه یک عده‌ای مانند دزد سرگردنه هرکاری دلشان خواست انجام داده  و بعد بگویند، نباید هیچ برخورد و سوالی از ما کرد، این استنباطی فاقد منطق و عقل است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در واکنش به این حرف اصلاح‌طلبان که گذاشتن پیش شرط برای رقیب با مشارکت حداکثری همخوانی ندارد، اظهار داشت: این مواضع ادامه بی‌‌قانونی‌های قبل اصلاح طلبان است و جفاکاران باید در برابر قانون  پاسخگو باشند؛ اصلاح‌طلبان نباید تصور کنند که حضور یا عدم حضورشان تأثیری در روند انتخابات می‌گذارد چرا که در انتخابات قبل که آنها روند تحریمی را پیش گرفتند و به نتیجه‌ای نرسیدند.

شاکری با بیان اینکه اصلاح طلبان در پی القای این می باشند که اگر آنها در انتخابات حضور نداشته باشند هجم عظیمی از مردم شرکت نمی‌کنند، تأکید کرد: مگر در انتخابات قبل حضور مردم با نبود آنها کاهش یافت، آنها مطمئن باشند که مردم به وظیفه خود در انتخابات عمل می‌کنند و حضور یا عدم حضور اصلاح طلبان تأثیری در شرکت مردم ندارد.

گفتنی است ؛برخی از اصلاح‌طلبان  مدعی شدند که  پیش‌شرط گذاشتن برای آنها با مشارکت حداکثری مغایر است و نباید  برای ورود آنها  به انتخابات شرط گذاشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.