عده ای اخلال‌گر به تشدید فشارهای خارجی دشمنان کمک می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز دوشنبه درمراسم هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه دافوس با اشاره به رشادت و از خود گذشتگی شهدا اظهار داشت: اگر خدمات و رشادت شهدا به خوبی برای مردم بیان شود و به قالب های سطحی و کلیشه ای خلاصه نشود، نتایج خوبی خواهیم  گرفت.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن دوران دفاع مقدس نباید فداکاری و ایثارگری شهدا فراموش شود، گفت:  نسل جدید ما با خاطرات این شهدا روبرو هستند و باید نسل جدید را با فرهنگی که شهدا به آن پایبند بودند آشنا کنیم.

آل هاشم اظهار داشت: جامعه ای که بتواند آرمان ایثارگری و جانبازی را خوب ترویج کند شاهد گسترش معنویت و کاهش فساد و ناهنجاری در آن جامعه خواهیم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه یکی از کارهای مهم دانشگاه دافوس طرح ادغام نیروها بود، گفت: با این کار نیروهای مختلف ارتش درکنار هم با فرهنگ یکدیگر در یگانها و نیروها آشنا می شوند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی و اوایل جنگ برخی فرماندهان ارتش با دافوس مخالف بودند، گفت: در این بین شهید صیاد شیرازی به دافوس عزت بخشید و فرماندهان دافوس را برای طراحی عملیاتی های بزرگ به جبهه فراخواند.

 آل هاشم اظهار داشت: وقتی اهمیت دافوس در جنگ شناخته شد سپاه نیز نیروهای خود را برای انجام مراحل دافوس به آن دانشگاه فرستاد که حتی در مواقعی درخواست سپاه برای دافوس بیشتر از ارتش بود.

وی با اشاره به اینکه افسران دافوس افرادی ولایی، متعهد و دارای روحیه خود باوری هستند، گفت: مرکز دافوس اعتقاد دارد که با سایر مراکز علمی و دانشگاهی درسراسر کشور باید تعامل داشته باشد و دافوس مرکز اتحاد مدیران و فرماندهان فعلی و آتی ارتش است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به تحولات منطقه و بیداری اسلامی افزود: این تحولات در جنوب غرب آسیا  وشمال آفریقا از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و نقش تعیین کننده ای در سرنوشت منطقه دارد.

وی در ادامه  افزود: بیداری اسلامی به دلیل برخورداری از ماهیت اسلامی بیش از پیش منافع و امنیت آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: با توجه به این تحولات از یک سال گذشته خصومت دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده و راه مقابله با این خصومت ها همدلی، صمیمی بودن، مطیع محض اوامر فرماندهی  کل قوا و همچنین توجه ویژه به جوانان است.

آل هاشم در ادامه با اشاره به فیلم موهن آمریکایی افزود: این اقدام زشت غربی ها موج عظیمی را در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غربی علیه آمریکایی ها وصهیونیست ها ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه آخرین حربه دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی ایران حربه اقتصادی است، گفت: آنها فشارهای اقتصادی زیادی را به کشورمان می آورند و با توجه به اینکه نمی توان آثار این تحریم ها را نادیده  گرفت اما عده ای اخلال گر و سود جو در داخل کشور به این حرکت دشمنان کمک می کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.