عذرخواهی شلهوب از هواداران الهلال

۱۴فروردین۱۳،

الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی که در برابر تماشاگران خودی به میدان رفت، با نتیجه‌ دو بر یک مقابل استقلال تن به شکست داد تا شانس این تیم برای صعود به مرحله حذفی کم رنگ شود.

به گزارش ایسنا ، محمد شلهوب، هافبک با تجربه الهلال از این شکست خانگی ابراز ناراحتی کرد و از هواداران تیمش رسما عذرخواهی کرد.

این بازیکن ریز نقش و تکنیکی پس از شکست برابر استقلال، گفت: به خاطر این شکست غیر منتظره از هواداران تیمم عذرخواهی می‌کنم. الان برای جبران این شکست و بهتر کردن شرایط خود در جدول رده‌بندی به تلاش زیادی احتیاج داریم. پس از شکست برابر نماینده ایران و پیروزی العین مقابل الریان کار ما بسیار سخت شده است. با این حال معتقدم که با لطف خداوند متعال می‌توان در دیدارهای خارج از خانه موفق عمل کنیم و نتایج خوبی را به دست آوریم.

فهد المفرج، مدیر فوتبال باشگاه الهلال عربستان عدم تمرکز را عامل شکست برابر استقلال دانست. او گفت: ما بهتر از تیم حریف بودیم و توپ و میدان را از ابتدا در اختیار داشتیم، اما در ۱۵ دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادیم و این سبب شد تا این سه امتیاز دیدار را از دست دهیم. در دقایق پایانی کم تجربه عمل کردیم. بازیی را از دست دادیم که در آن می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز را به دست آوریم.

او افزود: باید از دست رنج خود بخوریم. هنوز سه بازی دیگر پیش‌رو داریم. اگر در هر سه بازی به پیروزی برسیم، مطمئنا به دور بعد صعود خواهیم کرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق باشیم. بازی برابر استقلال تنها سه امتیاز داشت. پس از این شکست خانگی فشار روانی را احساس نمی‌کنیم و به کار خود ادامه می‌دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.