عذرخواهی روزنامه ” اولایلار ”چاپ جمهوری آذربایجان از ایـــران

۳۱فروردین۱۳،

روزنامه ‘اولایلار ‘ چاپ جمهوری آذربایجان به خاطر درج مطلبی توهین آمیز علیه ایران رسما عذرخواهی کرد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه سحر ، روزنامه” اولایلار ” چاپ باکو در شمار روز قبل خود خود پس از  درج مطلبی توهین آمیز علیه مقامات عالی ایران ضمن عذر خواهی از انتشار یافتن مقاله و تصویر توهین آمیز از مجازات عاملان این مقاله خبر داد.

 
این عذرخواهی پس از آن انجام گرفت که سفیر ایران در باکو علاوه بر ارسال یادداشت اعتراض آمیز، در تماس تلفنی با علی حسن اف رئیس بخش سیاسی و اجتماعی ریاست جمهوری اذربایجان مراتب ناراحتی و اعتراض تهران را به وی اعلام کرد.

 
علی حسن اف در این گفتگوی تلفنی با ابراز تاسف و با بیان اینکه این گونه موارد به هیچ وجه مورد تایید باکو نیست بر پیگیری موضوع و مجازات اهانت کنندگان به مقامات عالی کشورمان تاکید کرد.

 
بر اساس این گزارش ، المان عبدالله اف سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری آذربایجان هم در گفتگو ی تلفنی با سفیر ایران در باکو با محکوم کردن درج این مقاله توهین آمیز بر پیگیری این موضوع تاکید کرد.

 
نوروز محمداف، معاون نهاد ریاست جمهوری آذربایجان نیز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که مقاله مندرج در رابطه با ایران توطئه آمیز و به دنبال اخلالگری در مناسبات دوستانه بین جمهوری آذربایجان و ایران بوده است.

 
گفتنی است این روزنامه چاپ باکو در ۱۷ اوریل در مقاله ای ضد ایرانی توسط “منصور رغبت اوغلو” ،مندرج در شماره ۲۸فروردین،تعابیر غیر محترمانه ای در مورد مقدسات جمهوری اسلامی ایران بکار برده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.