عربستان پول خرید یک سلاح هسته‌ای را به پاکستان داده است

۳۰م دیماه ،

گزارش ویژه/ رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی اسراییل:

رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد که عربستان سعودی یک سلاح هسته‌ای از پاکستان، پیش‌خرید کرده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران هسته‌ای، “عاموس یادلین” رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد که عربستان سعودی یک سلاح هسته‌ای از پاکستان، پیش‌خرید کرده است.

وی که سال قبل سرویس اطلاعات نظامی اسراییل (امان) را ترک کرد، طی نشستی با عنوان «واکنش جهانی به بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران» که روز ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) در تورنتوی کانادا برگزار شد، جایی در میانه سخنرانی خود خبر داد که عربستان سعودی یک سلاح هسته‌ای خریده است.

یادلین که دربارهٔ تبعات هسته‌ای شدن ایران سخن می‌گفت، اظهار داشت: «ایران هسته‌ای به معنای پایان پیمان منع تولید و گسترش سلاح‌های کشتار جمعی (ان پی تی) خواهد بود و ما این را می‌دانیم. در این شرایط محدوده غرب آسیا و شمال آفریقا به بدترین همسایگی برای اسرائیل تبدیل می‌شود. عربستان سعودی به شدت نگران ایران هسته‌ای است. حتی این نگرانی بیش از اسرائیل است. آنها روز بعد [از هسته‌ای شدن ایران] به پاکستان خواهند رفت. آنها پیشاپیش هزینه دریافت بمب هسته‌ای را پرداخت کرده‌اند. فقط کافی است که آن را به کشور بیاورند و روی موشک‌های چینی سوار کنند. مصر، ترکیه و عراق و هر کشوری که گمان می‌رود نقش‌آفرینی اساسی در منطقه باشد، هسته‌ای خواهد شد».

هیچ مقام سعودی تاکنون دربارهٔ این سخن صریح مقام اطلاعاتی بلند پایه اسراییل، اظهار نظر نکرده است.

بااین حال کارشناسان عقیده دارند که با توجه به روابط اطلاعاتی نزدیک عربستان و اسراییل، باید صحت این خبر را باور کرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. پیش بینی سال 2022:

    اینکه عده ای زوال اسراییل را مقارن با ظهور امام عصر (عج) می دانند در کل بی اساس و دروغ است بلکه یک حادثه تاریخی است که انتظار آن می رود .در کل هیچ فردی ظهور امام مهدی (عج)را نمی تواند پیش بینی کند که فقط خداوند می داند .این پیش بینی در واقع پیروزی اسلام واقعی نیست بلکه رویدادی سیاسی است که با انقلاب بزرگ امام زمان (عج) بسیار متفاوت است . وقتی حکومت سوسیالیستی شوروی نابود شد آیا در کشور آذربایجان که قسمتی از آن بود در حال حاظر اسلام و حکومت واقعی اسلامی پیاده شده است ؟ پس نمی توان زوال اسراییل را طوری قلمداد کرد که بگوییم اسلام واقعی در فلسطین و قدس پدیدار خواهد شد .

  2. پش بینی سال 2022:

    یک سال بعد آمریکا اعلام خواهد کرد در صورت انتقال اسراییل به آلاسکا به صورت ایالتی به وسیله خود آمریکا اداره خواهد شد که اسراییلی ها مخالفت کرده و آمریکا اعلام می کند با موجودیت اسراییل در جنوب آلاسکا مخالف است بعد کانادا نیز از آمریکا حمایت و روسیه نیز از کاناد حمایت می کند . بدین ترتیب انتقال اسراییل به دیگر نقاط جهان ملغی شده و بر طبق توافق با فلسطین و سازمان ملل تل آویو و اطراف محدودی از آن مرکز اسراییل باقی می ماند ولی صلحی ایجاد می گردد که بر طبق توافق ایجاد شده یک دولت یهودی در تل آویو و یک دولت فلسطینی با مرکزیت بیت المقدس ایجاد گردیده و ایران و دیگر کشورهای عربی آن را به رسمیت خواهند شناخت .

  3. پیش بینی سال 2022:

    بعد از مدتی اسراییل رسما اعلام می کند که شهرها و مناطقی که قبلا در تصرف داشته از آنها چشم پوشی کرده و تمام نیروهای نظامی و مراکز نظامی را از آن ها پاکسازی می کند و از خاک فلسطین خارج می کند . تمام تجهیزات اسراییلی به شهر تل آویو منتقل می شود منطقه ای که اسراییل به آنجا منتقل می شود جنوب و جنوب غربی آلاسکا است که به نام شبه جزیره آلاسکاو جزیره کودیاک است .اکثر مقامات صهیونیستی از سمت خود استعفاداده روانه آمریکا یا انگلیس می شوند و کلا حکومت و تمام تشکیلات اسراییل منحل و یک دولت جدید با رویکردی جدید تشکیل می شود آمریکا اعلام می کند که برای ایجاد کشور اسراییل در قاره آمریکا همه کمک ها را به اسراییل خواهد رساند اسراییل به شهر تل آویو محدود می شود و اعلام می کند که برای انتقال اسراییل به آلاسکا چند سال وقت لازم است بعد از مدتی شبه جزیره آلاسکا لغو و فقط جزیره کودیاک به اسراییل فروخته می شود البته قسمتی از جزیره که در ناحیه شرقی آن قرار دارد .این کار با موافقت مردمی که ساکن این جزیره هستند صورت گرفته و آمریکا اعلام می کند اسراییل اجازه انتقال سلاح و جنگ افزار به آلاسکا را نخواهد داشت .

  4. پیش بینی سال 2022:

    بعد از این رویداد ها اسراییل و آمریکا اعلام می کنند که با تمام قدرت از حقوق یهودی های ساکن در شهر های بیت المقدس – برشوه – رام الله – الخلیل – کرانه باختری و …. دفاع خواهند کرد بر این اساس قراردادی منعقد خواهد شد که بین چندین کشور از جمله ایران عربستان سوریه لبنان اردن مصر ترکیه عراق و آمریکا و اسراییل و متحدان غربی آنها به امضاء خواهد رسید که اعلام خواهد شد تمام یهودیان ساکن شهرهای اسراییلی که به فلسطینی ها داده شده و زیر نظر فلسطین خواهند شد در انتخاب مکان خود آزاد بوده و حقوقی مانند فلسطینیان خواهند داشت و اخراج آنها از فلسطین ممنوع خواهد بود این قرارداد با محوریت سازمان ملل به ثبت خواهد رسید و شرط کشورهای مدافع فلسطین نیز رسمیت بخشی به کشور فلسطین با مرکزیت بیت المقدس و اداره قدس شریف به وسیله مسلمانان خواهد بود همچنین اعلام خواهد شد که تل آویو مرکزیت اسراییلی خواهد داشت که فلسطینیان از حق رفت و آمد در آن برخوردار بوده ولی این شهر و اطراف محدودی از آن تحت اداره و زیر نظر دولت جدید اسراییل در آمریکا خواهد بود و از خودمختاری نیز برخوردار خواهد بود . یک سازمانی نیز در فلسطین تشکیل خواهد شد به نام ( سازمان یهودیان آزاد ) که با هدف حمایت از یهودیان و احقاق حقوق آنان . که ایران اعلام می کند در صورتی که این سازمان ترویج صهیونیسم نباشد آن را به رسمیت خواهد شناخت . یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان .

  5. پیش بینی سال 2022:

    یک نفر که هرگز نمی خواهد نامش فاش بشه چون ممکنه براش درد سر درست کنند یا توسط سرویس امنیتی اسراییل ترور بشه سال ۲۰۲۲ را سال نابودی و انحلال اسراییل پیش بینی کرده او قبلا خیلی از حوادث گذشته را هم به درستی پیش بینی کرده بود که باعث بحت همه شده بود . بنا بر سخنان اون سال ۲۰۲۲ اسراییل بدون جنگ سرزمین های اشغالی را ترک خواهد کرد آمریکا و متحدانش محل های جدیدی را پیشنهاد کرده که اسراییل را به آن نقطه انتقال دهند یکی جنوب آلاسکا – یکی جزایر هاوایی – پیشنهاد به چند کشور برای خرید قسمتی از آنها با مبلغی گزاف مانند جزایر یونان که شدیدا مخالفت می کنه و فرانسه هم با فروختن جزایر خود و گویان در آمریکای جنوبی شدیدا مخالفت می منه . یا کانادا که اون هم نمی گذاره . کشورهایی مثل ایران و لبنان و مصر و دیگر کشورهای عربی اعلام می کنند که در صورت احقاق حقوق فلسطین و انتقال اسراییل کشوری به نام یهودیه یا جوییتیا را به رسمیت خواهند شناخت نه اسراییل با سیاست صهیونیستی و نام آن تغییر کند به نام انگلیسی جویتیا و لغو قرارداد کمپ دیوید .سرانجام با موافقت غرب کشور اسراییل با نام فعلی آن در جنوب غرب آلاسکا انتقال می یابد و از آمریکا خریداری می شود بیت المقدس پایتخت فلسطین می شود البته تمام یهودی های ساکن فلسطین به تل آویو منتقل شده و این شهر با قیمومیت اسراییل به صورت خودمختار خواهد شد . اسراییل دلیل ترک فلسطین را فشار دیگر کشورها خواهد دانست و خود را شکست خورده جنگ سرد علیه ایران خواهد دانست البته آمریکا پیشنهاد خواهد داد با واگذاری بیت المقدس به فلسطین تل آویو شهری یهودی نشین اسراییلی خواهد ماند که مستقیما از سوی ایراییل اداره خواهد شد که فلسطینیان و کشورهای دیگر عربی و ایران نیز موافقت خواهند کرد به شرطی که یهودیان تل آویو به سرزمین فلسطین تعرض نکنند غزه نیز به صورت خودمختار در اختیار فلسطینیان قرار می گیرد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.