عرضه آیفون ۵C رایگان در امریکا

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

 

سایت حبری ممتاز: در آمریکا گوشی هوشمند آیفون ۵C از طریق سه شرکت مخابراتی یاد شده با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به صورت رایگان به دست مردم می‌رسد و برای مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هم باید ۸۰ و ۲۰۰ دلار بپردازند.
 

  به گزارش بازار خبر , شرکت های مخابراتی از ماه سپتامبر از سال جاری میلادی دو گوشی هوشمند آیفون ۵S و آیفون ۵C را بر اساس قراردادهای مخابراتی منعقد شده با قیمت ۲۰۰ و ۱۰۰ دلار به کاربران فروختند. اما فروشگاه اینترنتی Best Buy اعلام کرد که قیمت این دو محصول را برای کاربران آمریکایی و کانادایی ارزان تر می کند.

 گوشی هوشمند آیفون ۵S در حالت عادی بر اساس قراردادهای مخابراتی با قیمت ۲۰۰ دلار فروخته می شود. اما فروشگاه اینترنتی Best Buy از این پس مدل ۱۶ گیگابایتی این محصول را با قیمت ۱۲۵ دلار به فروش می رساند.
 
همچنین برای مدل های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند اعلام شده است که کاربران با پرداخت ۲۲۵ و ۳۲۵ دلار می توانند آن را خریداری کنند. این گوشی ها بر اساس قراردادهای مخابراتی با شرکت های AT&T، Verizon و Sprint فروخته می شوند.
 
اما این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در کشور کانادا با قیمت ۱۰۰ دلار کانادا به فروش می رسد و مدل های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هم به قیمت ۳۳۰ و ۴۴۰ دلار کانادا فروخته می شوند.
 
در آمریکا گوشی هوشمند آیفون ۵C از طریق سه شرکت مخابراتی یاد شده با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به صورت رایگان به دست مردم می رسد و برای مدل های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هم باید ۸۰ و ۲۰۰ دلار بپردازند.
 
همچنین در کانادا تنها مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی موجود است که کاربران برای خرید آن مبتنی بر قراردادهای مخابراتی نیازمند پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیستند و گوشی را رایگان دریافت می کنند. 


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.