عرضه محصولات تازه ایران خودرو دیزل در سال تازه

این خبر امروز دوشنبه ۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

عرضه محصولات تازه ایران خودرو دیزل در سال تازه

عصر خودرو : مدیر عامل ایران خودرو دیزل خبراز افزایش تولیدو صادرات ،عرضه محصولات تازه درسال حمایت از تولید ملی کارو سرمایه ایرانی داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایکوپرس هاشم یکه زارع با بیان این مطلب گفت : ایران خودرو دیزل درسال گذشته نسبت iبه سال پیش از آن حدود ۲۵ درصد افزایش تولید داشته است که این روند در سال ۹۱ نیز ادامه خواهد داشت iبه طوری که ۲۰ درصد افزایش تولید برای سال ۹۱ پیش بینی شده است.
وی افزود: خودکفایی در تولید و عرضه محصولات تازه از مهم‌ترین اقدامات شرکت ایران خودرو دیزل در سال۹۱ است. این شرکت درنظر دارد، در برنامه ای سه ساله محصولاتی با برند خود را تولید کند.
یکه زارع از عرضه محصولات تازه شرکت ایران خودرو دیزل در سال جاری خبر داد و گفت: سه نوع کشنده با قابلیت ها وویژگی های مدرن و پیشرفته،‌ iبه سریعی وارد بازارخواهد شد. این کشنده ها حاوی موتورهای قدرتمند و همچنین استانداردهای زیست محیطی روز بوده و توان رقابت با کشنده های مشابه تولید شرکت های معتبر اروپایی را دارد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل، این شرکت را تنها دارنده بزرگ‌ترین خط تولید اتوبوس در خاورمیانه دانست و خاطرنشان نمود: یکی از ماموریت های شرکت ایران خودرو دیزل تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور است. از این رو اتوبوس تازهی با تجهیزات پیشرفته طراحی شده و iبه سریعی وارد بازار خواهد شد.
وی با اشاره iبه سال حمایت از تولید ملی گفت:‌ این محصول با کم ترین وابستگی iبه تامین نمایندگان خارجی و با ضریب داخلی سازی ۸۰ درصد، محصول منحصربه فردی است که جهت رفاه حال شهروندان با حداکثر امکانات رفاهی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
یکه زارع iبه دیگر محصولات تازه ایران خودرو دیزل اشاره نمود و وعده داد، iبه سریعی نوع تازه ون ۱۴ نفره دیزلی نیز iبه بازار خودروهای کار افزوده خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در ادامه، توسعه صادرات را از دیگر برنامه های ایران خودرو دیزل در سال ۹۱ ذکر نمود و گفت: با توجه iبه شرایط فعلی و تغییرات نرخ ارز، توجه iبه صادرات و توسعه این بخش، ارزآوری مناسبی برای شرکت ایران خودرو دیزل iبه همراه خواهد داشت.
به گفته یکه زارع ارزش صادرات این شرکت در سال گذشته، حدود ۱۲ میلیون دلار بوده که با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری افزایش دوبرابری این رقم،‌ هدف‌گذاری شده است.

دوشنبه ۸ آبان   ۳:۵۹

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.