عرضه محصولات و خدمات قرآنی ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

۱۲ تیرماه ۱۳،

مدیر روابط عمومی ایرانسل از عرضه محصولات و خدمات ارزش افزوده ویژه ماه مبارک رمضان ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.
 
آرش کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: ارائه محصولات و خدمات ارزش افزوده نوای پیشواز و ویترین ویژه ماه مبارک رمضان با محتوای قرآنی و مذهبی همراه با تخفیف، ارائه سرویس اطلاعات شهری برای پیدا کردن نزدیک ترین مساجد به محل قرارگیری مشترک، ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی در خصوص برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مشترکین از جمله برنامه های ایرانسل در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بشمار می رود.
 
به گفته وی، محصولات و خدمات ارزش افزوده ایرانسل که در این دوره از نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرارخواهد گرفت شامل آهنگ پیشواز، محصولات متنی، زنگ گوشی، تم گوشی، تصاویر پس‌زمینه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه می باشند که علاوه بر عرضه در پورتال ویترین ایرانسل، از طریق غرفه ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز به مشترکین معرفی میگردند.
 
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۴ تیرماه لغایت ۱۲ مردادماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.