عرضه ۳۰ قلم کالای اســاسی تولید داخل با برند همیار

با اجرای طرح فروشگاههای زنجیره‌ای تعاونی همیار، ۳۰ قلم کالای اساسی تولید داخل با برند همیار عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، غلامحسین حسینی‌نیا ـ معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ در مراسم افتتاح شبکه تعاونی های مصرف همیار با بیان این مطلب اظهارکرد: در راستای طرحهای تحولی بخش تعاون که پس از ادغام وزارتخانه در بسته جامع توانمندی تعاونی ها پیش بینی کردیم، موضوع راه اندازی، توسعه و بازآوری تعاونی های مصرف، افزایش قدرت رقابت پذیری و بهره وری و بالا بردن سهم آنها در بخش توزیع را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: برهمین اساس طرح همیار شکل گرفت که انتظار داریم در قالب این طرح که در حقیقت یکپارچه کردن تعاونی های مصرف است، به این هدف نایل شویم و سهم ۴۰ درصدی بخش تعاون از بازار مصرف را در اختیار بگیریم.

حسینی‌نیا متذکر شد: به موجب این طرح یک کمیته راهبردی را برای ایجاد شبکه فروشگاههای زنجیره ای همیار به وجود آوردیم تا همه تعاونی ها در آن مشارکت کنند و تعاونی همیار ایرانیان که متولی و عامل اصلی انجام این طرح است راه اندازی کردیم که در مرحله عضوگیری است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به افتتاح ۸۰ فروشگاه تعاونی در مرحله اول این طرح اشاره کرد و افزود: در این طرح ۳۰ قلم کالای اساسی تولید داخل با برند همیار عرضه می شود.

وی گفت که در طرح تعاونی های مصرف همیار، اتحادیه هایی چون اتحادیه تعاونی های کارکنان دولت(اسکاد)، تعاونی های مصرف شمس و تعاونی های مصرف فرهنگیان حضور دارند.

حسینی نیا در عین حال از تلاش بانک توسعه تعاون در صدور کارتهای هوشمند خرید و همراهی در بخش نرم افزاری و الکترونیکی طرح تعاونی های همیار تقدیر کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.