عرضه ۵۰۰ میلیون دلار اوراق مشارکت ارزی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

بینا- مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از عرضه ۵۰۰ میلیون دلار اوراق مشارکت ارزی شرکت نفت فلات قاره ایران در سال جاری خبر داد.
به گزارش تفسیری بینا به نقل ازشبکه اطلاع رسانی نفت وانرژی، ˈمحمود زیرکچیان زادهˈ افزود: مجوزهای فنی، مالی و کاری انتشار یافتن اوراق مشارکت ارزی، همچنین مجوز اولیه شرکت ملی نفت برای انتشار یافتن این اوراق دریافت شده است و پس از انتشار یافتن اوراق ریالی، اوراق مشارکت ارزی نیز منتشر می گردد.
وی تصریح نمود: پروژه ها و طرح هایی که برای استفاده از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت اختصاص می یابد، باید از توجیه فنی، اقتصادی و مالی لازم برخوردار بوده و پس از بررسی در دایره اعتبارات بانک عامل، مجوزهای لازم برای انتشار یافتن اوراق دریافت کند.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، تاکید نمود: بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت صنعت نفت از سوی بانک عامل و شرکت ملی نفت تضمین و امکان سنجی لازم برای انتشار یافتن این اوراق انجام شده است.
وی درباره مناسب بودن زمان انتشار یافتن اوراق مشارکت شرکت نفت فلات قاره ایران با توجه به نوسان های نرخ ارز در بازار گفت: سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فلات قاره از ثبات و اطمینان لازم برخوردار است، همچنین سود حاصل از خرید اوراق مشارکت به گونه ای در نظر گرفته شده که سودآوری لازم برای خریداران به همراه دارد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.