عروسک های دوست داشتنی درپی خلق رکوردی جدید هستند/ فروش «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» به ۲/۵ میلیارد تومان رسید

91028150183195217008 عروسک های دوست داشتنی درپی خلق رکوردی جدید هستند/ فروش «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» به 2/5 میلیارد تومان رسید

فیلم سینمایی «کلاه‌ قرمزی و بچه‌ننه» با فروش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی‌ خود در طول دو هفته‌ی گذشته، همچنان به ثبت رکوردهای جدید ادامه می‌دهد.


علی سرتیپی مدیر‌عامل موسسه فیلمیران و پخش‌کننده فیلم‌های عید فطر، درباره فروش فیلم‌های روی پرده سینماها گفت: «کلاه‌ قرمزی و بچه‌ننه» شب گذشته ـ ۱۰ شهریور ـ تنها در تهران ۱۴۰ میلیون تومان فروخت.

بنابراین، فروش «کلاه‌ قرمزی» تا دیشب (جمعه) به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در تهران و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها رسیده است و می‌توان گفت این فیلم در مجموع تاکنون توانسته دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

وی درباره‌ی استقبال مردم از «کلاه‌ قرمزی و بچه ننه» در روزهای تعطیل تهران بیان کرد: کلاه قرمزی در چند روز تعطیلی تهران فروش بسیار خوبی داشت و در سینماهای مختلف رکورد زد. این فیلم رکورد‌های فروش سینماهای آزادی را با ۱۸ میلیون تومان،‌ اریکه ایرانیان را با ۱۷ میلیون تومان‌، زندگی و فرهنگ را با ۱۲ میلیون تومان و سینما شکوفه را با ۱۰ میلیون تومان شکست که بسیار قابل توجه است.

مدیرعامل فیلمیران در ادامه درباره فروش دو فیلم «ضد گلوله» و «بی‌خداحافظی» هم خاطرنشان کرد: «ضد گلوله» تاکنون در تهران به فروش ۲۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به فروش ۷۰ میلیون تومان رسیده است. اکران این فیلم در ۲۵ سینمای تهرانی و بسیاری از شهرستان‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» هم با ۲۵ سینمایی که در تهران دارد به فروش ۱۹۰ میلیون تومان دست یافته و در شهرستان‌ها هم فروش فیلم به ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

سرتیپی همچنین به فروش فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» که بیش از دو ماه از اکرانش می‌گذرد، اشاره کرد و گفت: «خوابم می‌آد» هنوز ۸ سینما در اختیار دارد. این فیلم در تهران بیش از دو میلیارد تومان‌ و در شهرستان‌ها بیش از یک میلیارد تومان فروخته است.

مدیرعامل فیلمیران در پایان این گفت‌وگو درباره وضعیت استقبال مخاطبان در روزهای تعطیل تهران از سینماها تصریح کرد: استقبال از سینماها بسیار خوب بود. امیدوارم روند استقبال مردم در روزهای بعد از تعطیلات تهران هم ادامه پیدا کند تا به این ترتیب شاهد یک حرکت جدید و پویایی در سینماها باشیم و امید به سینما‌ها بازگردد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.