عزت‌الله انتظامی تنها بازیگر ایرانی فیلم تازه سینایی

۲۱ آبان ،

خسرو سینایی ار حضور عزت‌الله انتظامی به عنوان تنها بازیگر ایرانی فیلم سینمایی ˝در قطار زمستانی˝ خبر داد.

خسرو سینایی کارگردان نامدار سینمای ایران در گفت و گو با هنرآنلاین درباره کار تازهش گفت: قصد دارم “در قطار زمستانی” را به طور مشترک با کشور لهستان بسازم.

او ادامه داد: چهار سال است که می‌خواهم این پروژه تاریخی عاشقانه را جلوی دوربین ببرم ولی متاسفانه به کار من که رسیده است با کمبود بودجه مواجه شدیم.

سینایی درباره لوکیشن های “در قطار زمستانی” گفت: نیمی‌از فیلم در ایران و نیم دیگرش در لهستان فیلمبرداری می‌شود. این فیلم تنها‌ یک بازیگر ایرانی دارد و آن هم عزت الله انتظامی‌است.

سینایی با اشاره به تعویق افتادن ساخت این فیلم تاریخی عاشقانه گفت: می‌ترسم پروسه ساخت این فیلم آن قدر طولانی شود که دیگر عزت الله انتظامی ‌توان کار کردن در این فیلم را نداشته باشد، خود عزت به من می‌گوید دوست دارد یک فیلم دیگر بازی کند و آن هم فیلم من است.

کارگردان “عروس آتش” درباره اسپانسرهای خارجی گفت: با نوسان قیمت دلار چگونه یک کشور خارجی می‌تواند با ما قرارداد ببندد؟ اما ما کماکان دنبال مذاکره هستیم و من می‌خواهم یک مسافرت به لهستان بروم تا ببینم به نتیجه ای می‌رسم یا خیر.

سینایی درباره آغاز فیلمبرداری این پروژه گفت: اگر به نتیجه لازم رسیدیم تابستان فیلمبرداری”در قطار زمستانی” را اغاز می‌کنیم و زمستان هم به لهستان می‌رویم.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.