عزت‌الله انتظامی: جایزه اسکار اصغر فرهادی تا آخر سال به موزه سینما می‌رسد

عزت‌الله انتظامی: جایزه اسکار اصغر فرهادی تا آخر سال به موزه سینما می‌رسدعزت‌الله انتظامی: جایزه اسکار اصغر فرهادی تا آخر سال به موزه سینما می‌رسد
تاریخ درج : ۳۱ شهریور
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : عزت‌الله انتظامی گفت: اصغر فرهادی قول داده جایزه‌هایش را تا آخر سال به موزه سینما بدهد.

عزت‌الله انتظامی گفت: اصغر فرهادی قول داده جایزه‌هایش را تا آخر سال به موزه سینما بدهد.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله انتظامی رییس هیات مدیره موزه سینما گفت: چند بار با اصغر فرهادی در این خصوص صحبت شده و ایشان هم از طریق امیر اسفندیاری پیغام داده بودند که می خواهند جوایزشان از جمله جایزه اسکار را به موزه سینما بدهند.

وی ادامه داد: سال گذشته که فرهادی به ایران آمده بود و به اتفاق هم به دیدن شاپور قریب رفتیم درباره این موضوع باهم صحبت کردیم و گفت حدود ۶۰ـ۷۰ جایزه دیگر هم دارد که قرار است بعد از پایان فیلم جدیدش آن‌ها را به موزه سینما منتقل کند.

آقای بازیگر سینمای ایران اظهار امیدواری کرد: با آمدن جایزه اسکار به موزه جمع جوایز معتبر حاضر در موزه سینما تکمیل شود.

پیش از این مدیرعامل موزه سینما گفت: جمع‌آوری جوایز و یادگاری‌های اصغر فرهادی آغاز شده و در بخش بین‌الملل موزه سینما محل ویژه‌ای را به ایشان اختصاص داده‌ایم.

محمدحسن پزشک اعلام کرد: اصغر فرهادی همیشه مشتاق بوده جوایزش را به موزه سینما بیاورد اما با توجه به اینکه درگیر ساخت فیلم جدیدش است هنوز این اتفاق به طور کامل انجام نشده و ما از طریق ایرج تقی‌پور تهیه‌کننده فیلم‌های اول فرهادی بخشی از آثار او را جمع‌آوری کرده‌ایم.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.