عزت‌الله انتظامی: وظیفه دارم اقدامی برای زلزله‌زدگان انجام دهم

قانون- عزت‌الله انتظامی از مردم درخواست کرد به یاری او بشتابند تا کمک کنند قبل از آغاز فصل سرما، زلزله‌زدگان از چادرها خارج شوند.

به گزارش ایسنا، آقای بازیگر سینمای ایران گفت: زمانی که زلزله شد در بیمارستان بودم و وقتی این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم و در آن زمان به دلیل شرایط جسمی‌ام نمی‌توانستم کاری انجام دهم و تشکر می‌کنم از بچه‌های سینما که یک حرکت قشنگ انجام دادند و کمک‌های نقدی مردم را جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه دارد اقدامی برای زلزله‌زدگان انجام دهد، یادآور شد: من سال ۵۱ در تبریز، «ستارخان» را برای علی حاتمی کار می‌کردیم و در حالی که اوایل تابستان بود اما شب‌ها در چادر، بخاری روشن می‌کردیم و الان که نزدیک مهر ماه است این چادرها که در آن بچه‌های کوچک و زن‌ها زندگی می‌کنند وضعیت بدی دارد و قطعا در مقابل سرما نمی‌توانند دوام بیاورند.

انتظامی ادامه داد: ضمن اینکه آن زمان در بیابان‌های اطراف وقتی هوا سرد می‌شد حیوانات وحشی حمله می‌کردند،‌چیزی که خودم آن را دیدم و مدام فکر می‌کنم اگر این اتفاق در مناطق حادثه‌دیده اتفاق بیفتد آن‌ها در چادرهایشان چه کار می توانند انجام دهند.

آقای بازیگر به جلسه روز گذشته‌اش در خانه تئاتر اشاره کرد و گفت: این موضوع را در هیات مدیره خانه تئاتر مطرح کردیم و شخصی به نام مجید خسروشاهی که بازاری است قرار شد موضوع را در بازار مطرح کند و روزی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به آنجا برویم تا بتوانیم بهره‌برداری مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: ضمن اینکه علاقمندم به فروشگاه‌های برند در خیابان آفریقا بروم و آنجا نیز کمک‌های نقدی را جمع‌آوری کنم.

انتظامی ادامه داد: در جلسه روز گذشته مطرح شد کسی را می‌شناسم که در عرض یک ماه می‌تواند خانه‌های پیش‌ساخته با همه امکانات بسازد که امیدوارم بتوانیم هزینه مورد نیاز این کار را جمع‌آوری کنیم.

آقای بازیگر به پیشنهاد دیگرش اشاره کرد و گفت: مساجد ایران می‌تواند در روزهای پنجشنبه و جمعه باز باشند و کمک‌های مردم را جمع آوری کنند و هر چه زودتر اقدام شود بهتر خواهد بود، چرا که هر چه زمان بگذرد مردم این موضوع را فراموش می‌کنند.

انتظامی خاطرنشان کرد: این کمک‌رسانی با کمک همه انجام می‌شود و از خانه تئاتر، خانه هنرمندان دعوت به همکاری کرده‌ام.

وی در پایان سخنانش با دعوت از مردم برای شرکت در این امر خیر گفت: مردم فکر نکنند مثلا ۱۰ تومان چیزی نیست و حتی کمک‌های کم هم می‌تواند برای انجام هدفی که در پیش داریم مفید باشد.

عزت‌الله انتظامی قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با حضور در بازار تهران به جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای یاری رساندن به زلزله زدگان بپردازد.

وی پیش از این نیز برای کمک‌رسانی به بچه‌های افغان در بازار حاضر شده بود و مبالغ قابل توجهی جمع‌آوری کرده بود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.