عزیزیان: ژوره باید عوض شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

  سعید عزیزیان دروازه بان سابق پرسپولیس در گفتگویی اظهار داشت: با توجه iبه شرایط، کار برای پرسپولیس خیلی سخت شده است، الان کار پرسپولیس خیلی سخت است چون بازی های سنگینی مثل بازی با تراکتورسازی را تا پیش از نیم فصل در پیش دارد، پرسپولیس هر طوری شده باید پیکان را ببرد تا از جمع قعرنشینان جدول جدا شود، تیم های پایین تر از پرسپولیس در جدول هم در حال امتیاز گرفتن می باشند و پرسپولیس باید نتیجه بگیرد تا وضعیت iبهتری در جدول داشته باشد.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، وی افزود: پرسپولیس اول باید میانه میدان را در اختیار بگیرد و بعد iبه فکر بردن باشد متأسفانه مهاجمان پرسپولیس خوب تغذیه نمی شوند و مشکل اصلی پرسپولیس همین است.

پرسپولیس در خط هافبک از هافبک های تخصصی استفاده نمی کند و iبه همین دلیل برای مهاجمان فرصت های خوبی ایجاد نمی شود، پرسپولیس اگر در خط هافبک قوی باشد، همیشه برنده می شود.

وی در ادامه گفت: iبه نظر من iبه ژوزه iبه اندازه کافی فرصت داده اند، اگر یک مربی ایرانی بود، تا الان سه بار عوض شده بود اما ژوزه هنوز در پرسپولیس هست، ژوزه این همه بازیکن خوب در اختیار دارد اما نتیجه نمی گیرد،‌اگر می خواهند ژوزه را عوض نمایند، اول iبه فکر جایگزین او باشند و بعد چنین کاری انجام دهند و بدون برنامه کاری انجام ندهند.

دروازه بان سابق پرسپولیس اظهار داشت: علی کریمی آدم رک و راستی است و در زمین iبه خوبی بازیکنان را حمایت می کند، البته کریمی یک مقدار عصبی شده و iبه بازیکنان پرخاش می کند که iبه خاطر نتیجه نگرفتن تیم است اما حضور او خیلی iبه پرسپولیس کمک خواهد نمود، کریمی هم iبه لحاظ روحی سبب می شود شرایط بچه ها iبهتر شود و هم در زمین می تواند iبه خوبی تیم را هدایت کند.

عزیزیان در پایان گفت:‌ علی کریمی بزرگ فوتبال ایران است و نباید چنین برخوردهایی با او شود، اما فضای فوتبال ما خیلی بد شده و همه با هم دعوا دارند، در چنین شرایطی مربیان و بازیکنان نمی توانند تمرکز کافی داشته و عملکرد خوبی در زمین داشته باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.